nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Så ska Albert effektivisera kundtjänsten

En assistent som ska göra kundtjänstjobbet effektivare.
Ai:n Albert kan i realtid analysera samtal, hjälpa till att få fram rätt fakta – och fylla i formulär.
– Man kan sitta bakåtlutad och se hur Albert fyller i allt åt en, säger Jimmy Öhlin, teknikchef på Artvise.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Telekom idag Premium:

Som inloggad prenumerant får du:

  • Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg.
  • En digital kunskapsbank med artiklar från arkivet.
  • 6 fullmatade nummer av magasinet Telekom idag, inklusive en e-version.
  • Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

”Arbetssätt och kultur är levande och behöver ständigt underhåll”

Nyheter

Öppenhet, interaktion, flexibilitet, kreativitet och synergi. När Tre utvecklade sitt nya huvudkontor var visionen tydlig.
Men hur har det fallit ut i verkligheten?
– Första veckan i 3Huset var jag glatt överraskad över nyfikenheten och hur mycket våra medarbetare nyttjade möjligheterna, säger Helena Körberg, projektledare för Tres nya huvudkontor.