nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Kundservice

Manliga assistenten ska ge modernare kundservice

En expertassistent som lyssnar och ger kvalitetssäkrade svar.
CHAD är ai:n som ska hjälpa till att modernisera telefonkundservice.
– Det vi gjort är lite unikt¬, vi har tagit telefonsamtalet som primär källa, säger Robin Leijon på Connectel.

  • Annons 1

Kalix Tele24 tar över Svenskt Näringsliv

Svenskt Näringsliv flyttar till Norrland. Kalix Tele24 tar i månadsskiftet mars-april hand om samtliga inkommande samtal till organisationen.
– Det här är den viktigaste affären vi gjort på länge, säger Mats Winge på Kalix Tele24.

De anställer robot som it-expert

Eget Instagram, Facebook-konto och anställning.
Tittar man på digital närvaro skulle man kunna tro att det rör sig om vem som helst.
Men icke, AO är en robot och den senaste it-konsulten hos Make IT.

  • Annons 2

  • Annons 3