nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Marknadsföring

Ip-Only söker rätt till fulfiber

Fulfiber, finfiber och företagsfiber är tre av tolv ord med fiberanslutning som nätoperatören Ip-Only hoppas få varumärkesskydda.
– Det är en del i vår varumärkesförnyelse, säger kommunikationsdirektör Camila Buzaglo.

  • Annons 1

  • Annons 2

  • Native 1

  • Annons 3

Telepo kopplar varumärken till uc

Telepo har inlett ett samarbete med Linja Design i syfte att erbjuda sina kunder varumärkesanpassade gränssnitt för uc-plattformen Business Communication Solutions. Tre nivåer av anpassning erbjuds beroende på behov och önskemål.

Marknadsföring i mobilen vinner mark

Marknadsföringsbolaget More presenterar nu en undersökning om användarnas inställning till reklam i mobilen, något som spås en kraftig tillväxt, och resultatet är ganska positivt. Medan 60 procent av de tillfrågade upplever tv-reklam som påträngande är motsvarande siffra 20 procent för mobiltelefonen. Koppling till nyttotjänster är dock en förutsättning.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här