nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Bodens kommun väljer Artivse

Bodens kommun vill utveckla kontakten med sina innevånare och väljer därför Artvise kontaktcenter.

  • Artikel annons 1

Ordern på Artvise kontaktcenter är ett led i en satsning där Bodens kommun inför en gemensam service för invånare, företag och i förlängningen även kommunala bolag.

Artvise Kontaktcenter ska se till att såväl kontakter och ärenden hanteras effektivt och säkert och genom funktioner som Köhantering, talsvar (IVR) och callback ska Artvise Kontaktcenter även förbättra kommuninnevånarnas kontakt med kommunen.

– Vi är mycket glada över att Bodens kommun valt Artvise för att underlätta för deras medarbetare, vi noterar en ökad efterfrågan på vårt nya kontaktcenter och det är glädjande att allt fler kunder väljer Artvise, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Förändrar världen med teknik

Tietos innovationschef tror på att kunskapsöverföring och utbildning kan göra både företag och samhälle mer jämlika och på så vis även mer effektiva och framgångsrika. Och att proppen till utveckling ofta sitter högst upp.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här