nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Bodens kommun väljer Artivse

Bodens kommun vill utveckla kontakten med sina innevånare och väljer därför Artvise kontaktcenter.

  • Artikel annons 1

Ordern på Artvise kontaktcenter är ett led i en satsning där Bodens kommun inför en gemensam service för invånare, företag och i förlängningen även kommunala bolag.

Artvise Kontaktcenter ska se till att såväl kontakter och ärenden hanteras effektivt och säkert och genom funktioner som Köhantering, talsvar (IVR) och callback ska Artvise Kontaktcenter även förbättra kommuninnevånarnas kontakt med kommunen.

– Vi är mycket glada över att Bodens kommun valt Artvise för att underlätta för deras medarbetare, vi noterar en ökad efterfrågan på vårt nya kontaktcenter och det är glädjande att allt fler kunder väljer Artvise, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

FMI väljer iipax one

Ida Infront, dotterbolag till Addnode Group, har fått uppdraget att leverera dokument- och ärendehanteringssystem till Fastighetsmäklarinspektionen, FMI

Digital hjälp till 1000

Projektet Kickstart digitalisering har fått mer pengar från Tillväxtverket. Nu ska svenska företag få hjälp med sin digitala övergång för att ligga före sina utländska konkurrenter.

  • Annons 4

5G tidigare än beräknat

Rapporter om att stora telekombolag landsätter storskaliga 5G-projekt duggar allt tätare över hela världen. Branschanalytiker spår nu hur 5G utvecklingen ser ut en bit in i framtiden.

Förstärker 5G-signaler

Trots att 5G ännu inte lanserats på de breda kommersiella kanalerna sker tekniska förbättringar för att vässa signalerna.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här