nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Artvise levererar till Dalatrafik

Dalatrafik sökte ett enkelt ärendehanteringssystem och hittade Artvise Kundtjänst.

FOTO: Stefan Nilsson
  • Artikel annons 1

Automatiserad pul-gallring, visuell processkoppling mot ärendesystem samt stöd för förbättrad kris- och larmhantering var några av de funktioner som fick Dalatrafik att bestämma sig för Artvise kundtjänst. Utöver att systemet enligt Dalatrafiks utvärdering var det som ansågs vara det enklaste att använda och lättast att lära sig för nya medarbetare.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

Ericsson back 5 miljarder

Telekomkoncernen meddelar att förlusten för det tredje kvartalet blir mycket högre än förväntat och pekar mot minusbelopp på över fem miljarder

  • Annons 4

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här