nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Artvise levererar till Dalatrafik

Dalatrafik sökte ett enkelt ärendehanteringssystem och hittade Artvise Kundtjänst.

FOTO: Stefan Nilsson
  • Artikel annons 1

Automatiserad pul-gallring, visuell processkoppling mot ärendesystem samt stöd för förbättrad kris- och larmhantering var några av de funktioner som fick Dalatrafik att bestämma sig för Artvise kundtjänst. Utöver att systemet enligt Dalatrafiks utvärdering var det som ansågs vara det enklaste att använda och lättast att lära sig för nya medarbetare.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Får miljonkontrakt för smart IoT-lösning

Snart kommer offentliga toaletter att vara uppkopplade. Finska IoT-tillverkaren Haltian har fått miljonorder för över 100 000 enheter.
Deras lösning ska spara pengar och påverka vilka shoppingcentrum vi väljer.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här