nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Artvise levererar till Dalatrafik

Dalatrafik sökte ett enkelt ärendehanteringssystem och hittade Artvise Kundtjänst.

FOTO: Stefan Nilsson
  • Artikel annons 1

Automatiserad pul-gallring, visuell processkoppling mot ärendesystem samt stöd för förbättrad kris- och larmhantering var några av de funktioner som fick Dalatrafik att bestämma sig för Artvise kundtjänst. Utöver att systemet enligt Dalatrafiks utvärdering var det som ansågs vara det enklaste att använda och lättast att lära sig för nya medarbetare.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

Fler mobilabonnemang och mer data

PTS senaste rapport om telekommarknaden bekräftar vad många inom telekombranschen redan förutspått. Mobilabonnemang med minst en Gigabyte per månad ökar och utbyggnaden av bredband via fiber börjar märkas.

  • Annons 4

Risk för missnöje när nätverket inte testas innan köp

Krönika

Vi har väl alla gått och letat efter täckning eller varit med om att Skypesamtalet hackar och bryts? När arbetsplatsens trådlösa nätverk inte längre klarar uppgiften är det oftast en uppgradering till modernare teknik som är lösningen. Men hur tar man reda på vilken utrustning som behövs för att möta behoven? Alla leverantörer kan idag […]

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här