nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Krönika

Slaget om kundernas nöjdhet

Krönika

Alla har vid det här laget förstått att kundnöjdhet har en direkt koppling till ”vinna eller försvinna”. Hög kundnöjdhet leder till fler kunder som dessutom är beredda att betala mer för våra tjänster och stannar längre. Frågan är bara vad man gör för att höja kundnöjdheten.

  • Annons 1

Hitta Swishen i allt du gör

Krönika

Jag står på ridskolan med min dotter och ser en lapp i caféet,”Vi tar Swish”, och jag blir bara så glad. Under flera år har jag hållit på att gå till bankomaten med jämna mellanrum för att ta ut kontanter.

Är det någon skillnad då?

Krönika
Nu återkommer jag till den mobila täckningen igen. Vår erfarenhet av att utvärdera mobil täckning som en parameter i upphandlingar/avrop är att det blir allt...
  • Annons 2

  • Native 1

  • Annons 3

”Internet of Trouble?”

Krönika

Kanske blir du precis som jag, snarare trött än inspirerad av allt tjatande om Internet of Things – iot? Man vill liksom skrika – hallå branschen – vi har redan begripit att man kan koppla upp allt och lite till mot nätet! Dessutom vet jag inte om jag vill att alla mina saker ska vara uppkopplande…

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här