nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Axfood vässar sitt callcenter

Axfood har uppgraderat sitt callcenter och bland annat fått möjlighet till nöjd kund-index, inspelning och bättre statistik- och rapportfunktioner.

  • Artikel annons 1

Detalj- och partihandelsföretaget Axfood, med verksamheter som Willys och Hemköp, använder Servit som callcenter-leverantör sedan många och år. De nyttjar tjänsten i den interna butikssupporten, it-supporten, medarbetarsupporten och i konsumentkontakter. Nu har de uppgraderat till version 5.5.

– Vi är glada och nöjda över att vi nu har uppgraderat vår callcenter-tjänst så att verksamheten kan utnyttja den fulla funktionaliteten i Servit Ehelpdesk, kommenterar Christian Hjertsson, systemansvarig för telefoni och video hos Axfood.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

”Data är den nya globala valutan”

En rejäl kapitalinjektion och medel för fortsatt tillväxt.
Snowflake har i en finansieringsrunda fått in 450 miljoner dollar.
– Det nya kapitalet innebär att vi kan växa snabbare, säger Denise Person, marknadschef på företaget.