nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Axfood vässar sitt callcenter

Axfood har uppgraderat sitt callcenter och bland annat fått möjlighet till nöjd kund-index, inspelning och bättre statistik- och rapportfunktioner.

  • Artikel annons 1

Detalj- och partihandelsföretaget Axfood, med verksamheter som Willys och Hemköp, använder Servit som callcenter-leverantör sedan många och år. De nyttjar tjänsten i den interna butikssupporten, it-supporten, medarbetarsupporten och i konsumentkontakter. Nu har de uppgraderat till version 5.5.

– Vi är glada och nöjda över att vi nu har uppgraderat vår callcenter-tjänst så att verksamheten kan utnyttja den fulla funktionaliteten i Servit Ehelpdesk, kommenterar Christian Hjertsson, systemansvarig för telefoni och video hos Axfood.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Vodafone lanserar ai i nätet

En åtgärd som ska skära ner tiden för rutinunderhållet i nätet.
I år kommer Vodafone att introducera ai i sitt spanska nät.
Och här på hemmaplan funderar Telenor att göra samma sak.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här