nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Coor prisas för bra kundkontakt

Telefoniverksamheten i Coor har belönats med utmärkelsen Trygg Kundkontakt.

  • Artikel annons 1

Branschföreningen Kontakta har i år delat ut utmärkelsen Trygg Kundkontakt till Coor. Utmärkelsen betyder att Coor följer föreningens stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och verksamheten i allmänhet.

Syftet med märkningen Trygg Kundkontakt är att konsumenter ska få vägledning till företah som jobbar med seriös kundservice och/eller telefonförsäljning.

Coor startade sin verksamhet 1998 och är idag en serviceleverantör med inriktning mot integrerade och komplexa facility management, FM-uppdrag, samt arbetsplatsservice och fastighetsservice med kunder som Volvo, SAS, Skanska, med flera.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Förändrar världen med teknik

Tietos innovationschef tror på att kunskapsöverföring och utbildning kan göra både företag och samhälle mer jämlika och på så vis även mer effektiva och framgångsrika. Och att proppen till utveckling ofta sitter högst upp.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här