nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Coor prisas för bra kundkontakt

Telefoniverksamheten i Coor har belönats med utmärkelsen Trygg Kundkontakt.

962b8bc6810d52c2_org
  • Artikel annons 1

Branschföreningen Kontakta har i år delat ut utmärkelsen Trygg Kundkontakt till Coor. Utmärkelsen betyder att Coor följer föreningens stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och verksamheten i allmänhet.

Syftet med märkningen Trygg Kundkontakt är att konsumenter ska få vägledning till företah som jobbar med seriös kundservice och/eller telefonförsäljning.

Coor startade sin verksamhet 1998 och är idag en serviceleverantör med inriktning mot integrerade och komplexa facility management, FM-uppdrag, samt arbetsplatsservice och fastighetsservice med kunder som Volvo, SAS, Skanska, med flera.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

Fler mobilabonnemang och mer data

PTS senaste rapport om telekommarknaden bekräftar vad många inom telekombranschen redan förutspått. Mobilabonnemang med minst en Gigabyte per månad ökar och utbyggnaden av bredband via fiber börjar märkas.

  • Annons 4

Risk för missnöje när nätverket inte testas innan köp

Krönika

Vi har väl alla gått och letat efter täckning eller varit med om att Skypesamtalet hackar och bryts? När arbetsplatsens trådlösa nätverk inte längre klarar uppgiften är det oftast en uppgradering till modernare teknik som är lösningen. Men hur tar man reda på vilken utrustning som behövs för att möta behoven? Alla leverantörer kan idag […]

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här