nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Coor prisas för bra kundkontakt

Telefoniverksamheten i Coor har belönats med utmärkelsen Trygg Kundkontakt.

  • Artikel annons 1

Branschföreningen Kontakta har i år delat ut utmärkelsen Trygg Kundkontakt till Coor. Utmärkelsen betyder att Coor följer föreningens stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och verksamheten i allmänhet.

Syftet med märkningen Trygg Kundkontakt är att konsumenter ska få vägledning till företah som jobbar med seriös kundservice och/eller telefonförsäljning.

Coor startade sin verksamhet 1998 och är idag en serviceleverantör med inriktning mot integrerade och komplexa facility management, FM-uppdrag, samt arbetsplatsservice och fastighetsservice med kunder som Volvo, SAS, Skanska, med flera.

  • Annons 3

Fler nyheter

Hon ska leda Telekområdgivarna

Organisationen Telekområdgivarna får ny ordförande.
Ann-Sofie Fahlgren från Post- och telestyrelsen (PTS) blir den som nu tar över klubban.
– Det finns mycket gott att bygga vidare på, säger hon till Telekom idag.

  • Annons 4

Salesforce introducerar Quip Slides

Ett nytt verktyg samt en omdefiniering av hela samarbetsplattformen.
Nu lanserar Salesforce Quip Slides samt introducerar djupare integration med tredjepartstjänster.