nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Coor prisas för bra kundkontakt

Telefoniverksamheten i Coor har belönats med utmärkelsen Trygg Kundkontakt.

  • Artikel annons 1

Branschföreningen Kontakta har i år delat ut utmärkelsen Trygg Kundkontakt till Coor. Utmärkelsen betyder att Coor följer föreningens stadgar, svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och verksamheten i allmänhet.

Syftet med märkningen Trygg Kundkontakt är att konsumenter ska få vägledning till företah som jobbar med seriös kundservice och/eller telefonförsäljning.

Coor startade sin verksamhet 1998 och är idag en serviceleverantör med inriktning mot integrerade och komplexa facility management, FM-uppdrag, samt arbetsplatsservice och fastighetsservice med kunder som Volvo, SAS, Skanska, med flera.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

FMI väljer iipax one

Ida Infront, dotterbolag till Addnode Group, har fått uppdraget att leverera dokument- och ärendehanteringssystem till Fastighetsmäklarinspektionen, FMI

Digital hjälp till 1000

Projektet Kickstart digitalisering har fått mer pengar från Tillväxtverket. Nu ska svenska företag få hjälp med sin digitala övergång för att ligga före sina utländska konkurrenter.

  • Annons 4

5G tidigare än beräknat

Rapporter om att stora telekombolag landsätter storskaliga 5G-projekt duggar allt tätare över hela världen. Branschanalytiker spår nu hur 5G utvecklingen ser ut en bit in i framtiden.

Förstärker 5G-signaler

Trots att 5G ännu inte lanserats på de breda kommersiella kanalerna sker tekniska förbättringar för att vässa signalerna.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här