Inkclub i avtal med Servit

Affärer En billigare och mer lätthanterlig kundtjänstlösning – det var vad Inkclub ville uppnå med sitt nya avtal med Servit.

Inkclub i avtal med Servit

Inkclub är ett företag som säljer bläckpatroner, toner och annat kontorsmaterial. Nu har man för sin kundtjänst tecknat avtal med Servit som ska leverera kontaktcentertjänsten Ehelpdesk.

– Vi letade efter ett lite billigare alternativ än tidigare. Förut hade vi en avancerad lösning så vi behövde ha ett lite enklare system dessutom. Det här är ett väldigt fint och avskalat system, säger Sofia Rehn Lundström, kundtjänstansvarig på Inkclub.

Idag är den vanligaste kontaktvägen mejl, men man ska också använda Servits programvaror för att hantera telefoni och sociala medier som Facebook. På sikt tittar man också på chatt.

– Servit är väldigt lyhörda, snabba och kompetenta och tjänsten utvecklas i takt med våra önskemål, säger Sofia Rehn Lundström.

Den bit man tittar på nu berör främst statistik och uppföljning av ärenden där man nu utvecklar analysmöjligheterna ihop med Servit.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.