nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Ny trend ger bättre koll på kunden

Det går att effektivisera sin företagstelefoni med en kontaktcenterlösning. Telekom idag kikar lite närmare på trenden som nått nyblivna telefonimästaren Sandvikens kommun och norska Elkjøp, där svenska Elgiganten ingår.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Telekom idag Premium:

Som inloggad prenumerant får du:

  • Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg.
  • En digital kunskapsbank med artiklar från arkivet.
  • 6 fullmatade nummer av magasinet Telekom idag, inklusive en e-version.
  • Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Så blir Net1 under Teracom

I mars införlivades Net1 i Teracom och Maria Sandgren tog över som vd.
Nu avslöjar hon vilken väg företaget sak gå framöver.
– Vi har börjat titta på hur vi framöver kan bygga ut vårt mobilnät, säger hon.

De här samarbetsverktygen använder vi

Under torsdagen gick Telekom idag-konferensen Connect19 av stapeln. Fokus var den digitala arbetsplatsen och collaboration. Men hur ser det ut i verkligheten?
Vi ställde frågan om vilket samarbetsverktyg som användes till konferensdeltagarna.