nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Så vände Aller media en krisande kundtjänst till Sveriges bästa

På tre år gick Aller media från att brottas med stora utmaningar till att vinna pris för sin kundservice. En del av problemen löstes med en molnbaserad kontaktcenterplattform, samt ett gränssnitt som samlar en rad system och kunddata.
– Vi är nog väldigt tidigt ute med att bygga ihop det på det här sättet, säger Fredrik Löfgren.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Telekom idag Premium:

Som inloggad prenumerant får du:

  • Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg.
  • En digital kunskapsbank med artiklar från arkivet.
  • 6 fullmatade nummer av magasinet Telekom idag, inklusive en e-version.
  • Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

”Data är den nya globala valutan”

En rejäl kapitalinjektion och medel för fortsatt tillväxt.
Snowflake har i en finansieringsrunda fått in 450 miljoner dollar.
– Det nya kapitalet innebär att vi kan växa snabbare, säger Denise Person, marknadschef på företaget.