nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

servit

Servit lanserar ny version av Ehelpdesk

Nya versionen har flera nyheter och en ny design.

  • Artikel annons 1

Servit släpper nu version 6 av sin tjänst Ehelpdesk. Den nya versionen har fått en modernare design, men även många nya funktioner presenteras i den nya versionen.

Bland annat kan man numera mäta kundnöjdhet (NKI och NPS) i en enkät på samma sätt som för telefonin. Man ska även kunna köa ärenden och fördela på motsvarande sätt som för telefonin.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Fler tror på intrång

En majoritet av alla it-chefer inom telekomindustrin tror att försöken till dataintrång kommer att öka. Men bara två av fem tror att de kommer öka investeringarna i företagets cybersäkerhet.

Fler mobilabonnemang och mer data

PTS senaste rapport om telekommarknaden bekräftar vad många inom telekombranschen redan förutspått. Mobilabonnemang med minst en Gigabyte per månad ökar och utbyggnaden av bredband via fiber börjar märkas.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här