nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Snabbväxaren tar ny kommun

Sandviken har gjort sitt val för nytt kontaktcenter. Här är lösningen.

  • Artikel annons 1

Artvise är ett snabbväxande bolag från Skellefteå som du kommer att kunna läsa mer om i nästa nummer av papperstidningen Telekom idag.

Nu har deras kontaktcenter Artvise Contact Center införts i Sandvikens kommun. Det hanterar alla inkommande telefonsamtal till kommunens kundtjänst. I systemet har handläggarna också ett komplett integrerat ärendehanteringsstöd.

– Vi är mycket glada över att Sandvikens kommun har valt att satsa på Artvise som it-stöd för deras kontaktcenter, säger Lars Ögren, vd på Artvise i en kommentar. 

Nästa nummer av Telekom idag kommer ut den 20 december och har temat Kontaktcenter.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här