nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Snabbväxaren tar ny kommun

Sandviken har gjort sitt val för nytt kontaktcenter. Här är lösningen.

  • Artikel annons 1

Artvise är ett snabbväxande bolag från Skellefteå som du kommer att kunna läsa mer om i nästa nummer av papperstidningen Telekom idag.

Nu har deras kontaktcenter Artvise Contact Center införts i Sandvikens kommun. Det hanterar alla inkommande telefonsamtal till kommunens kundtjänst. I systemet har handläggarna också ett komplett integrerat ärendehanteringsstöd.

– Vi är mycket glada över att Sandvikens kommun har valt att satsa på Artvise som it-stöd för deras kontaktcenter, säger Lars Ögren, vd på Artvise i en kommentar. 

Nästa nummer av Telekom idag kommer ut den 20 december och har temat Kontaktcenter.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Vodafone lanserar ai i nätet

En åtgärd som ska skära ner tiden för rutinunderhållet i nätet.
I år kommer Vodafone att introducera ai i sitt spanska nät.
Och här på hemmaplan funderar Telenor att göra samma sak.

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här