nr-logo

Strategisk kunskap om företagskommunikation

Täby storsatsar med Artvise

Artvise kommer att leverera programvaror till Täby Kommun för ett kommunövergripande kontaktcenter som ska vara klart under 2017.

Artvise snart i Täby kommun
  • Artikel annons 1

Täby kommun storsatsar på ett kontaktcenter med målsättningen att 70 procent av samtliga inkommande samtal till kommunen besvaras eller behandlas redan vid första kontakten. De resterande 30 procenten ska återkopplas inom en bestämd tidsintervall.

För att se till att det funkar som det ska har kommunen valt Artvise kundtjänst som ska säkra ärendeflöden, underlätta handläggning, presentera analyser och mycket annat.

Allt ska vara på plats och fungera under nästa år.

Kommentarer

Kommentera

Kommentarer förhandsgranskas inte. Alla kommentatorer ansvarar för sina egna inlägg. Håll god ton och följ lagen. Klicka här för att läsa våra regler för kommentarer.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4

Prenumerera på Telekom idags nyhetsbrev. Det är helt gratis. Anmäl dig här