nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Täby storsatsar med Artvise

Artvise kommer att leverera programvaror till Täby Kommun för ett kommunövergripande kontaktcenter som ska vara klart under 2017.

Artvise snart i Täby kommun
  • Artikel annons 1

Täby kommun storsatsar på ett kontaktcenter med målsättningen att 70 procent av samtliga inkommande samtal till kommunen besvaras eller behandlas redan vid första kontakten. De resterande 30 procenten ska återkopplas inom en bestämd tidsintervall.

För att se till att det funkar som det ska har kommunen valt Artvise kundtjänst som ska säkra ärendeflöden, underlätta handläggning, presentera analyser och mycket annat.

Allt ska vara på plats och fungera under nästa år.

  • Annons 3

Fler nyheter

EQT:s nya spelare siktar på topp-platsen

IP Only Enterprise är en ny toppspelare på företagsmarknaden. Målet för sammanslagningen mellan IP Only och DGC: att passera Telia i nya marknadsandelar. Telekom idag träffade bolaget för att höra hur det ska gå till.

  • Annons 4