nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Täby storsatsar med Artvise

Artvise kommer att leverera programvaror till Täby Kommun för ett kommunövergripande kontaktcenter som ska vara klart under 2017.

Artvise snart i Täby kommun
  • Artikel annons 1

Täby kommun storsatsar på ett kontaktcenter med målsättningen att 70 procent av samtliga inkommande samtal till kommunen besvaras eller behandlas redan vid första kontakten. De resterande 30 procenten ska återkopplas inom en bestämd tidsintervall.

För att se till att det funkar som det ska har kommunen valt Artvise kundtjänst som ska säkra ärendeflöden, underlätta handläggning, presentera analyser och mycket annat.

Allt ska vara på plats och fungera under nästa år.

  • Annons 3

Fler nyheter

Hon ska leda Telekområdgivarna

Organisationen Telekområdgivarna får ny ordförande.
Ann-Sofie Fahlgren från Post- och telestyrelsen (PTS) blir den som nu tar över klubban.
– Det finns mycket gott att bygga vidare på, säger hon till Telekom idag.

Salesforce introducerar Quip Slides

Ett nytt verktyg samt en omdefiniering av hela samarbetsplattformen.
Nu lanserar Salesforce Quip Slides samt introducerar djupare integration med tredjepartstjänster.

  • Annons 4