nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Telness lovar pengarna tillbaka till missnöjda kunder

Nya operatören sätter kundnöjdhet högt i sina prioriteringar. Telness inför nu en nöjd kund-garanti.

  • Artikel annons 1

I ett pressmeddelande berättar Telness om att man nu inför en garanti som ger pengarna tillbaka om kunderna inte är nöjda.

– Har vi gjort ett dåligt jobb så ska du inte betala, säger Martina Klingvall i pressmeddelandet. Att man kan avsluta alla abonnemang på en sekund har vi haft sedan starten, men nu vill vi gå steget längre för att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda.

För kunden innebär garantin att de får tillbaka föregående månadsavgift om de anmäler att de inte är nöjda.

Telness har funnits sedan hösten 2017. Läs Telekom idags reportage om Telness här.

  • Annons 3

Fler nyheter

  • Annons 4