nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Telness lovar pengarna tillbaka till missnöjda kunder

Nya operatören sätter kundnöjdhet högt i sina prioriteringar. Telness inför nu en nöjd kund-garanti.

  • Artikel annons 1

I ett pressmeddelande berättar Telness om att man nu inför en garanti som ger pengarna tillbaka om kunderna inte är nöjda.

– Har vi gjort ett dåligt jobb så ska du inte betala, säger Martina Klingvall i pressmeddelandet. Att man kan avsluta alla abonnemang på en sekund har vi haft sedan starten, men nu vill vi gå steget längre för att säkerställa att våra kunder alltid är nöjda.

För kunden innebär garantin att de får tillbaka föregående månadsavgift om de anmäler att de inte är nöjda.

Telness har funnits sedan hösten 2017. Läs Telekom idags reportage om Telness här.

  • Annons 3

Fler nyheter

Bodens datacentersuccé lockar

De lyckade datacenteretableringarna i Boden har lockat finfrämmande. Nu har en delegation från Spanien varit på besök för att försöka lära sig mer.
– Det här visar att Boden är en global spelare, säger kommunalrådet Claes Nordmark.

  • Annons 4

Enghouse-chefen lämnar – startar eget bolag

Enghouse Interactives chef Michael Stubbing lämnar företaget. Efter mer än ett decennium på bygget är det dags för nya utmaningar.
– Det har varit fantastiskt lärorikt och utvecklande, säger han till Telekom idag.

IP Soft:s chatbot prisas i ny studie

”En idealisk lösning med avancerade funktioner”. Så beskrivs IP Softs Amelia i en ny undersökning av chatbotar.
– Vi är hedrade att bli omnämnda som ledare, säger Chetan Dube, vd för företaget.