nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Utmanaren: ”Verkligheten har kommit ikapp vår idé”

Ett mobilabonnemang som inte kostar pengar – men där användarna får betala med sin tid.
Det är uppstickaren Wifogs strategi för att kapa till sig marknadsandelar.
– Det här är en affärsmodell man kan använda inom många branscher, säger Peter Håkansson, vd för företaget.

Du behöver en prenumeration för att läsa vidare.

---- eller ----

Prenumerera på Telekom idag Premium:

Som inloggad prenumerant får du:

  • Dagliga, strategiska nyheter bakom vår betalvägg.
  • En digital kunskapsbank med artiklar från arkivet.
  • 6 fullmatade nummer av magasinet Telekom idag, inklusive en e-version.
  • Aktuella erbjudanden och rabatter.

Prenumerera
  • Annons 3

Fler nyheter

EQT:s nya spelare siktar på topp-platsen

IP Only Enterprise är en ny toppspelare på företagsmarknaden. Målet för sammanslagningen mellan IP Only och DGC: att passera Telia i nya marknadsandelar. Telekom idag träffade bolaget för att höra hur det ska gå till.

  • Annons 4