Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Analys
Premium
kontaktcenter
Parlametric vill hjälpa företag att förstå sina kunder
kontaktcenter
Inget företag är för litet för att kunna dra nytta av analys av kundinteraktioner enligt Parlametric, ett svenskt företag som fångar upp trender i kundmötet med hjälp av ai-teknik.
30 mars 2023
Premium
kontaktcenter
Telenor i nytt ai-samarbete – ska analysera kundsamtal
Operatören anlitar Gamgi för att analysera kundsamtal med hjälp av verktyget Callity.
6 mars 2023
krönika
Krönika: Telekombranschen står inför ett vägval
krönika
Telekombranschen har en central funktion i dagens uppkopplade samhälle, men många operatörer lyckas inte utnyttja värdet av de data man besitter. Det skriver Dan Öhlander, Nordenchef på Snowflake.
4 januari 2023
Premium
kontaktcenter
Så utvecklas verktygen för att analysera kundmötet
kontaktcenter
Teknikutvecklingen har lett fram till helt nya verktyg och möjligheter att analysera kundmötet. Vi bad Telias expert Beata Nylén berätta om dagens möjligheter.
14 april 2022
Premium
Branschen
Trenden: Så ser framtiden ut för Fighter-brands
Branschen
Möjligheter för vissa, men en ohållbar situation för andra. Marknaden för så kallade ”fighter brands” är inte helt enkel. Men hur ser framtiden ut och vad är trenderna – här är tre perspektiv.
31 mars 2022
Premium
Affärer
Destiny-förvärv med siktet inställt mot Spotify och Netflix
Affärer
Destinys nästa förvärv på den svenska marknaden blir Meridix. Målet är att stärka analysdelen i uc-plattformen för att på sikt bli lika datadrivna som Netflix.
11 januari 2022
It
Soti lanserar nytt verktyg för diagnos och analys
En lösning för att snabbt kunna hantera problem i appar och mobila enheter. Soti lanserar nu lösningen Xsight som de menar ska minska driftskostnaderna för affärskritisk mobil verksamhet.
9 december 2021
Kontaktcenter
Gartner: De här är ledare inom CCaaS
Kontaktcenter som tjänst är något som växer – och adresserar ett allt större behov för företag. Nu har analysfirman Gartner sammanställt hur CCaaS-branschen ser ut och vilka som leder den.
25 november 2020
Rapport
Analysen: Telekom står starkt i coronokrisen
Få överraskningar och tecken på god motståndskraft. Globaldata har analyserat den europeiska telekombranschen och enligt dem så är marknaden stabil.
22 maj 2020
Corona
Analys: Röstsamtal fortfarande livsviktigt
Video javisst, men mobila röstsamtal är fortfarande en centralt viktig kommunikationssignal. Det menar analysfirman Globaldata.
29 april 2020
«
Äldre artiklar
Poll
Använder ni nätverksutrustning med stöd för wifi7 på kontoret?
Nej, vi använder äldre wifi-standarder
Nej, men vi har planer på att uppgradera till wifi7
Ja, vi har uppgraderat till wifi7
Lägg till ditt svar
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
ai
Nvidia lanserar kraftfull dator för ai-utvecklare
5 minuter sedan
Branschen
HR-toppen lämnar Tele2 – hon ersätter
27 minuter sedan
hårdvara
Ny ai-verktygslåda från Dell ska korta utvecklingstiden med 75 procent
40 minuter sedan
Premium
ai
Energibolagets ai-allians ska ge bättre kundupplevelser
21 timmar sedan
Branschen
Telias B2B-chef trendspanar om 2025: ”Säkerhet kommer fortsätta toppa beslutsfattarnas agenda”
24 timmar sedan
Veckans
mest
lästa
1.
Branschen
Tre:s B2C-chef: ”2025 kommer att bli året då vi ser dessa trender blomma fullt ut”
2.
Operatörer
Telenor-toppen: ”Rustade för en framtid som ställer långt högre krav på säker och robust kommunikation”
3.
Samarbete
Här är nya open source-utmanaren till Teams
4.
branschen
Här är it-företagen med nöjdast kunder i Sverige
5.
karriär
De viktigaste artiklarna om karriär 2024
Annons
Sponsrat av
AVAYA och COMGATE CONNECT
Ny svensktalande hänvisning för Avayaväxlar, utvecklad av Comgate Connect
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Onlineutbildning på dina villkor: Framtiden för personlig och professionell utveckling
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så certifierar du företaget inom informationssäkerhet
20 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så påverkar ai ditt cybersäkerhetsarbete
16 december 2024
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december 2024
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober 2024
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars 2024