Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Brilliant
kontaktcenter
Positiv trend för kommunal medborgarservice
kontaktcenter
Den tredje årliga mätningen från Sveriges kommuner och regioner och Brilliant visar att Falkenberg, Ängelholm och Skara är bäst på invånarservice.
14 juni
Premium
kundmötet
Brilliant lanserar nytt verktyg för kundundersökningar
kundmötet
Fler funktioner och förbättrade analysverktyg – molntjänstföretaget vill ge dig bättre koll på vad kunderna tycker.
23 april
Premium
kontaktcenter
Hon är bäst i Sverige på kundservice
kontaktcenter
Amanda Rosén, kundservicemedarbetare på Riksbyggen, är bäst i Sverige på att ta hand om kunder. Här är hennes fem bästa tips för att lyckas.
19 mars
krönika
”Därför är rätt hantering av kundfeedback avgörande”
krönika
Kundnöjdhet och ambassadörskap driver affären och skapar lönsamhet. Men vad krävs av oss som företag för att kontinuerligt bygga och driva en lönsam affär, där kunden är i fokus och blir en lojal ambassadör för varumärket?
14 mars
Premium
kontaktcenter
Här är vinnarna i Brilliant Awards 2024
kontaktcenter
Lendo, Öresundskraft och Nacka kommun – det är några av vinnarna i årets Brilliant Awards.
15 februari
Premium
kontaktcenter
David Scharfstein: ”Omfamna ny teknik utan att tappa fokus på medarbetare och kunder”
kontaktcenter
Kundservice måste spela en central roll och vara hjärtat i organisationen, samtidigt som vi satsar mer på utbildning och bättre arbetsvillkor. Det konstaterar David Scharfstein på Brilliant i sin trendspaning.
8 februari
Premium
kontaktcenter
Brilliant Future laddar upp med nya ai-krafter
Organisationer som använder sig av Brilliants mätverktyg ska få tillgång till mer precisa insikter med hjälp av de datamängder som samlas in.
25 januari
Premium
kontaktcenter
Så blev Kristianstads kommun bäst på kundservice
kontaktcenter
För andra året i rad är Kristianstads medborgarcenter bäst i Sverige på kundservice enligt utfallet i Brilliant Awards. Samtalscoachning och ett målmedvetet arbete ligger bakom framgångarna.
10 mars 2023
kundservice
Hon är bäst i Sverige på kundservice
Tjugotvååriga Amanda Persson från Borlänge, Customer Care Agent på Clas Ohlson, är bäst i Sverige på att ta hand om kunder enligt Brilliant Future.
9 mars 2023
Premium
kontaktcenter
Guide: Planera in rätt agent i rätt kanal
kontaktcenter
Utan effektiv hantering av personalresurserna i kontaktcentret är det omöjligt att lyckas med kundmötet. Men kan verkligen alla agenter hantera alla kanaler? Här är tipsen som får både medarbetarna och kunderna att bli nöjda.
21 februari 2023
«
Äldre artiklar
Poll
Använder ni nätverksutrustning med stöd för wifi7 på kontoret?
Nej, men vi har planer på att uppgradera till wifi7
Ja, vi har uppgraderat till wifi7
Nej, vi använder äldre wifi-standarder
Lägg till ditt svar
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
Fiber
Nokia och Globalconnect i nytt samarbete
6 timmar sedan
Premium
ai
Varannan svensk mörkar sin ai-användning för chefen
8 timmar sedan
branschen
Analysföretaget: 10 viktigaste telekomtrenderna 2025
10 timmar sedan
it-strategi
Techbarometern 2025: Hjälp oss att kartlägga vardagen för svenska it-chefer
10 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Riverty-chefen om känsliga kundmöten: ”Vi har ändrat mindset och agerar mer rådgivande”
12 timmar sedan
Veckans
mest
lästa
1.
operatörer
Telias hr-chef om uppsägningarna: ”Dessa processer är aldrig enkla och de gör ont”
2.
Nytt jobb
Microsoft-profilen tar steget över till Tele2
3.
5g
Här är Telias nya positioneringstjänst
4.
Säkerhet
Experten om planerna på mer statlig it-drift: ”Sverige är väldigt sent ute”
5.
Operatörer
Avfallsjätten fördjupar samarbetet med Tele2: ”Ligger långt fram”
Annons
Sponsrat av
Cradlepoint
5g het katalysator för lyckad digital transformation
Annons
Sponsrat av
SOTI
7 skäl till varför ni bör ha järnkoll på era mobila enheter
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari