Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Calabrio
Premium
nytt jobb
Han tar över vd-posten på Calabrio
Workforce engagement-specialisterna hämtar vd från Sauce Labs.
20 september
kontaktcenter
Calabrio: ”Bred palett krävs för att möta kundernas förväntningar”
Kundernas förväntningar har aldrig varit högre än idag. Modern ai-teknik kan vara ett sätt att leva upp till de ökande kraven på service och tillgänglighet, enligt mjukvaruleverantören Calabrio.
21 februari
Premium
kontaktcenter
Calabrio förvärvar ai-experten Wysdom
Ai-baserade analysverktyg ska hjälpa Calabrios kunder att öka kundnöjdheten och jobba mer effektivt.
18 januari
kontaktcenter
Ny undersökning – så kommer ai påverka kundservicepersonal
kontaktcenter
70 procent av kontaktcentercheferna tror att ai kommer att leda till fler agenter under de kommande tio åren - inte färre. Det framkommer i den senaste lägesrapporten för kontaktcenter av mjukvaruföretaget Calabrio.
10 oktober 2023
utbildnings-tv
Titta på Preconnect23 från Telekom idag: wfm-expert från Easypark och Teams i kontaktcentret
utbildnings-tv
I går direktsände Telekom idag Preconnect23. Nu kan du titta på sändningen som sponsrades av Calabrio. Gäster var wfm-experten Stefan Holm från Easypark och kontaktcenterexperten Anders Kasberg från Office Management.
6 oktober 2023
kontaktcenter
Zoom och Calabrio i kontaktcentersamarbete
Calabrios molnbaserade wfm-lösning integreras med Zoom Contact Center.
11 april 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
3 april 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
24 mars 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
16 mars 2023
Premium
kontaktcenter
Guide: Planera in rätt agent i rätt kanal
kontaktcenter
Utan effektiv hantering av personalresurserna i kontaktcentret är det omöjligt att lyckas med kundmötet. Men kan verkligen alla agenter hantera alla kanaler? Här är tipsen som får både medarbetarna och kunderna att bli nöjda.
21 februari 2023
«
Äldre artiklar
Poll
Använder ni nätverksutrustning med stöd för wifi7 på kontoret?
Nej, vi använder äldre wifi-standarder
Nej, men vi har planer på att uppgradera till wifi7
Ja, vi har uppgraderat till wifi7
Lägg till ditt svar
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
ai
Hon utvecklade ai-tjänst – lyfts fram som årets innovatör
2 timmar sedan
AI
Svenska ai-bolagets nya satsning: ”Konsekventa arbetsflöden som inte hallucinerar”
2 timmar sedan
ai
Svenskt techbolag lanserar ai-tomte som talar 30 språk
19 timmar sedan
Premium
säkerhet
Larmet: Stor ökning av ot-relaterade attacker
11 december
Branschen
Ny rapport: Tuffare tider i it-branschen: ”Börjar känna av situationen på arbetsmarknaden”
11 december
Veckans
mest
lästa
1.
Samarbete
Här är nya open source-utmanaren till Teams
2.
5g
Skellefteå sjukhus och Telia storsatsar på 5g: ”Spännande och angeläget”
3.
säkerhet
Så minskar du risken att drabbas av nätfiskeattacker
4.
5g
Tele2:s nya drag 5g-dejting: ”Här är det svårt att dölja någonting”
5.
Branschen
Hotellkedjan utökar samarbetet med Tele2
Annons
Sponsrat av
Voxo
Möt utmaningarna i en snabbföränderlig värld med hjälp av samtalsanalys
Annons
Sponsrat av
Artvise
Smidiga kundmöten och effektiv ärendehantering – varje gång!
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Så går du vidare efter en it-attack
9 december
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari