Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Chattbotar
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
chattbotar
Hälften av konsumenterna som interagerar med chattbotar känner sig ofta frustrerade. Det visar en undersökning som Forrester Consulting genomfört på uppdrag av cx-företaget Cyara.
2 februari
Premium
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Chattbotar
Vi ställde några frågor till Anders Clarin, vd på svenska chattbot-utvecklaren Hello Ebbot om den omtalade tjänsten ChatGPT.
27 januari
Premium
Trend2023
Thomas Kjaergaard: Vi kommer se ett samspel mellan teknik, processer och människor
Trend2023
En fortsatt spännande utveckling av system som stödjer arbetet med att ta kundservice till nya höjder och ett ökat fokus på it-säkerhet. Det förutspår kundserviceexperten Thomas Kjaergaard i sin trendspaning inför 2023.
13 januari
Premium
kontaktcenter
Calabrio: Kunder i Norden mindre villiga att prata med robotar
Konsumenter i de nordiska länderna ställer högre krav på ett personligt och professionellt bemötande, vilket gör att de inte uppskattar digitala kanaler och chattbotar lika mycket enligt mjukvaruleverantören Calabrio.
28 december 2022
Året 2022
Här är 2022:s sju viktigaste artiklarna om chattbotar
Året 2022
Chattbotar och röstbotar blir en allt viktigare del av kundmötet. Vi har samlat ihop sju artiklar om chattbotar från året som gått.
27 december 2022
Premium
kontaktcenter
Här är de mest efterfrågade funktionerna i kontaktcentret
kontaktcenter
20 leverantörer av kontaktcenterplattformar berättar om vilka önskemål kunderna har just nu.
21 december 2022
Premium
kontaktcenter
Därför gör Pensionsmyndigheten om kundmötet från grunden
kontaktcenter
För några år sedan började Pensionsmyndigheten genomföra en radikal förändring av kundmötet för att bli bättre på att lösa kundärenden i första kontakten, något som gett flera positiva effekter.
14 december 2022
Premium
Chattbotar
Så många pratar hellre med en chattbot än en människa
Knappt varannan svensk föredrar en chattbot framför en människa i vissa situationer. Det visar undersökningen “Svenska folket och AI”.
12 december 2022
Premium
kontaktcenter
Byggnads röstbot hjälper medlemmarna dygnet runt
kontaktcenter
Sedan i somras har fackförbundet Byggnads kompletterat sin chattbot med en röstbot som tar emot telefonsamtal och löser kundärenden – dygnet runt.
15 november 2022
Premium
kontaktcenter
Borås får ny chattbot: ”arbetet fortsätter även efter lanseringen”
Efter sex månaders förarbete har Borås Stad lanserat en chattbot som ska svara på medborgarnas frågor.
17 oktober 2022
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Premium
Headsets
Därför fortsätter headsets med sladd att vara populära
3 februari
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
3 februari
Telefoni
Sara Rasmussen: Vi ser ett mycket större fokus på företagsaffären
3 februari
samarbete
Microsoft Teams fortsätter att växa – men inte lika snabbt
2 februari
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
2 februari
mobiler
Fokus på kameror och prestanda i nya Galaxy S23-familjen
1 februari
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
1 februari
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
1 februari
Premium
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 februari
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
1 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
4.
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
5.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
Annons
Sponsrat av
Genesys
Tre sätt att skapa kundlojalitet
Annons
Sponsrat av
Audiocodes
Få ut ännu mer av Microsoft Teams
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.