Du har inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect22
Kickoff Contact Center
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contact Center
Premium
kontaktcenter
Rusta kontaktcentret för en kris – här är checklistan
kontaktcenter
Förbered er för det otänkbara och öva minst tre till fyra gånger om året. Telekomexperten Ulf Bertills berättar om hur ni förbereder kontaktcentret för en krissitutation.
11 maj
Premium
kontaktcenter
Microsoft ökar takten i sitt kontaktcenterbygge
Fler länder får möjlighet att koppla Azure Communication Services till det publika telefonnätet.
11 maj
kontaktcenter
Apoteket redo att möta kunderna i metaverse
Kronans Apotek testar möjligheterna för e-handel i metaverse i nytt pilotprojekt.
6 maj
Premium
kontaktcenter
Nu öppnar Landskronas kontaktcenter: “Självservice är viktigast just nu”
kontaktcenter
En modern omnikanalslösning och ett välsmort samarbete med förvaltningarna. Det ska bli framgångsreceptet för Landskronas kontaktcenter som öppnar nästa vecka.
6 maj
Premium
Kontaktcenter
Så vill Audiocodes ge röst åt din chattbot
Kontaktcenter
Användningen av chattbotar ökar snabbt, men det är röstbotar som väntas leda till det stora genombrottet för tekniken. Audiocodes erbjuder en färdig lösning för företag som vill ge röst åt sina chattbotar.
4 maj
Premium
kontaktcenter
Sju anledningar att satsa på video i kontaktcentret
Video kan bidra både till att skapa ett bättre arbetsklimat för agenterna i kontaktcentret och till att öka kundnöjdheten. Här är sju anledningar att införliva video som en kanal i kundmötet.
3 maj
Premium
kontaktcenter
Puzzel placeras högt när analysföretag rankar kontaktcenter
Norska leverantören rankas högt i Frost & Sullivans kartläggning av 150 kontaktcenterplattformar på marknaden i Europa.
28 april
Premium
kontaktcenter
Nya utvecklingschefen om framtiden för Telia ACE
kontaktcenter
Hans Nahringbauer är Telia ACE-veteranen som nu ska leda utvecklingen av kontaktcenterplattformen. Telekom idag bad honom att berätta om framtiden för Telias kundmötesteknik.
27 april
Premium
kontaktcenter
AI-bolaget Voxo släpper ny språkmotor – utlovas vara mer träffsäker än Google
kontaktcenter
Ny version av företagets ai-baserade språkmotor ska vara 60 procent mer tillförlitlig för svenska än Googles motsvarighet.
26 april
kontaktcenter
Ordlista: Här är begreppen du måste känna till i kontaktcentret
kontaktcenter
Svårt att hänga med bland alla förkortningar och facktermer som förekommer i kontaktcenter- och kundservicevärlden? Här är ordlistan som ger dig full koll.
25 april
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Använder ni Microsoft Teams i er verksamhet?
Ja
Använder annan svensk lösning
Använder annan europeisk lösning
Använder annan amerikansk lösning
Visa resultat
Senaste artiklarna
Premium
mobilitet
Ny lösning för kortbetalningar direkt i mobilen
13 maj
Nytt jobb
Tele2:s hållbarhetsdirektör lämnar – här är nya adressen
13 maj
Premium
kontaktcenter
Rusta kontaktcentret för en kris – här är checklistan
11 maj
Premium
kontaktcenter
Microsoft ökar takten i sitt kontaktcenterbygge
11 maj
Molnet
Telia skickar 2 000 medarbetare på molnkurs
11 maj
Event
Sju tips av Connect22-talarna
11 maj
Branschen
Förvärv stärker utmanaren i kampen om privata nät
10 maj
6g
Ericsson-forskaren om framtiden för 6g
10 maj
Mobilabonnemang
De lanserar Sveriges ”flexiblaste stugbredband”
9 maj
5g
Tre erbjuder bredband vid 5g-nätet
9 maj
Veckans
mest
lästa
1.
5g
Tre erbjuder bredband vid 5g-nätet
2.
Chattbotar
Guide: 6 chattbotar på den svenska marknaden – det här klarar de av
3.
Molnet
Telia skickar 2 000 medarbetare på molnkurs
4.
Branschen
Förvärv stärker utmanaren i kampen om privata nät
5.
Event
Sju tips av Connect22-talarna
Annons
Sponsrat av
Poly
Så skapar du högkvalitativa möten i hybrid form
Annons
Sponsrat av
Lenovo
Så får du med dig de anställda i ett grönt it-skifte
Telekom idag Premium
- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde.
Prenumerera
Logga in
Guide
Till avdelningen
Premium
Telefoni
Största guiden: 21 molnväxlar på den svenska marknaden
17 april
Premium
Chattbotar
Guide: Så väljer du en chattbot som lyfter kundmötet
5 april
Premium
Chattbotar
Guide: 6 chattbotar på den svenska marknaden – det här klarar de av
5 april
Premium
AI
Ai-begreppen du bör känna till – testa dig i vår guide
8 mars
Guide
Microsoft Teams: här är de 99 bästa tipsen
7 mars
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.