Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Contact Center
AI
Salesforce: Här är fördelarna med vår ai-lösning
AI
Här är fyra fördelar som Salesforce lyfter fram i deras nya ai-lösning Agentforce, jämfört med till exempel Open AI:s Chat GPT och Co-pilot-lösningar.
18 september
Premium
kontaktcenter
Norrlandskommunen öppnar kontaktcenter: ”Finns stor potential i ai-användning inom offentlig sektor”
kontaktcenter
Sundsvalls kommun vill förenkla tillvaron för både företag och medborgare genom att satsa på självservicelösningar.
12 september
ai
Servicenow släpper största ai-uppdateringen hittills
Lösningar som anpassats till olika branscher och mer avancerade ai-agenter ryms i Xanadu.
11 september
Premium
kontaktcenter
Svenskt företag erbjuder ”digitala telefonister”
Real Talk är ett nystartat, svenskt ai-företag som bygger röstbotar som kan tala 30 olika språk.
9 september
affärer
Uppköpsrundan fortsätter för kundserviceföretaget
Responda Group har genomfört fyra företagsförvärv under det senaste året.
2 september
krönika
”Den mänskliga faktorn – hur länge kan vi egentligen konkurrera med ai?”
krönika
Ai-tekniken förändrar snabbt landskapet för kundservice. Många vill tro att den mänskliga faktorn alltid kommer att vara oumbärlig, men kan verkligheten bli en annan? Det frågar sig Lina Bjelkmar, vd på Indicate me i denna krönika.
2 september
Premium
kontaktcenter
”Framgångsrecept att fokusera på service och bemötande”
kontaktcenter
Ö-kommunen Orust öppnade sitt kontaktcenter för två år sedan. Här är deras bästa tips till andra kommuner som funderar på att ta samma steg.
30 augusti
Premium
branschen
Så snabbt växer Zooms kontaktcenteraffär
Nu används Zooms kontaktcenterplattform av över 1100 organisationer – samtidigt som man tecknat sitt hittills största kontrakt.
28 augusti
Premium
kontaktcenter
Telia Ace passerar två miljarder samtal
En milstolpe – så beskriver Telia det faktum att deras kontaktcenterplattform har hanterat över två miljarder samtal.
26 augusti
Premium
kontaktcenter
Så laddar kundservicecheferna inför hösten
kontaktcenter
Hur engagerar man medarbetarna på bästa sätt efter semestern och vilken är höstens höjdpunkt? Så här svarade fem svenska kundservicechefer på Telekom idags fråga.
23 augusti
«
Äldre artiklar
Senare artiklar
»
Poll
Använder ni artificiell intelligens för att förbättra cybersäkerheten i din organisation?
Nej.
Ja, ai-teknik, passar utmärkt för det ändamålet.
Nej, men vi överväger att börja göra det.
Vet ej.
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
Premium
Säkerhet
Telia vässar företagsportföljen – ökat fokus på säkerhet
2 timmar sedan
branschen
Rykte: Ericsson kan överge Kista: ”Stenhårt slag för tyngd kontorsmarknad”
22 timmar sedan
Premium
säkerhet
Tele2 använder ai-teknik för att stoppa bedrägerier
3 oktober
krönika
”Behovet av kundinsikter ökar – är du redo att lyssna?”
3 oktober
nytt jobb
Han blir ansvarig för cybersäkerhet på Conscia
3 oktober
Veckans
mest
lästa
1.
nytt jobb
Hon blir Telias nya teknikchef: ”Har visat ett starkt ledarskap i internationella positioner”
2.
AI
Stort intresse när offentlig sektor bjöds in till ai-hackathon
3.
5g
Här är Telias nya positioneringstjänst
4.
krönika
”Baksmälla i molnet? Här är nyktra vägen till rätt molnstrategi”
5.
Branschen
Larmet: Snart kan kvantdatorerna knäcka all kryptering
Annons
Sponsrat av
Cradlepoint
5g het katalysator för lyckad digital transformation
Annons
Sponsrat av
Customer First
Effektiv kundservice med AI – steg för steg
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 3 inomhustäckning på kontoret
2 januari