Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
e-handel
Premium
Trend2023
Elin Trapp: Kundfokus avgörande för att lyckas i framtiden
Trend2023
Först ut att trendspana om kundmötet och kundservice inför 2023 är Elin Trapp, kundservicechef på Lyko. Hon hoppas på smartare chattbotar som inte orsakar frustration hos kunderna.
10 januari 2023
Kontaktcenter
Vaimo-förvärv ska ge lyft åt kundservice
E-handelsbyrån Vaimo köper Zendesk-specialisten The Service Corporation.
19 augusti 2022
Premium
kontaktcenter
Klarna lanserar lösning för digitala kundmöten
Ny funktion kopplar samman fysiska butiker med det digitala kundmötet.
15 juni 2022
Premium
digitalisering
Nu ska digitala plånböcker bli säkrare
En ny digital signatur ska tas fram på europeisk nivå. Arbetet kommer att leda till stora förändringar i hur vi identifierar oss och öppnar upp för bland annat digitala körkort och pass.
19 maj 2022
Premium
mobilitet
Ny lösning för kortbetalningar direkt i mobilen
Tap to pay är en lösning som gör det möjligt för företag att ta emot kontaktlösa betalningar direkt i en Android-mobil.
13 maj 2022
kontaktcenter
Apoteket redo att möta kunderna i metaverse
Kronans Apotek testar möjligheterna för e-handel i metaverse i nytt pilotprojekt.
6 maj 2022
Premium
kundservice
SAS Institute: Kundupplevelsen viktigare än någonsin
Var fjärde konsument har gått över till digital handel permanent, det visar en ny undersökning från SAS Institute. Men om inte kundbemötandet är på topp drar kunden direkt.
25 januari 2022
Premium
kontaktcenter
Därför är kundservice i centrum hos e-handlaren Lyko
kontaktcenter
De säger nej till chattbotar och ai men låter kundservice ta en central roll i organisationen. Vi har pratat med Lykos kundservicechef Elin Trapp.
21 januari 2022
Premium
kontaktcenter
E-handlare lever inte upp till kundernas höga krav
Trots ett starkt fokus på att förbättra den digitala köpupplevelsen lyckas man inte leva upp till kundernas förväntningar.
10 december 2021
Premium
kontaktcenter
90 procent anser att kundupplevelsen förbättrades under pandemin
SAS undersökning visar att många är beredda att vända sig till ett annat företag om köpupplevelsen är dålig.
30 november 2021
«
Äldre artiklar
Poll
Använder ni artificiell intelligens för att förbättra cybersäkerheten i din organisation?
Nej, men vi överväger att börja göra det.
Nej.
Ja, ai-teknik, passar utmärkt för det ändamålet.
Vet ej.
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
krönika
”EU:s AI Act är snart här – så kan ditt företag följa ai-lagar och bygga kundförtroende”
6 september
Premium
Samarbete
Tre it-chefer: Så här prioriterar vi i höst
5 september
Premium
Branschen
Ny rapport: Här är svenska techbolagen som sagt upp mest personal 2024
5 september
Branschen
Beskedet: Tele2-vd:n lämnar
4 september
operatörer
Telia skär ned – 3000 personer ska sägas upp
4 september
Veckans
mest
lästa
1.
säkerhet
Svårt sätta stopp för spoofing – men nu tvingas branschen ta krafttag
2.
operatörer
Telia skär ned – 3000 personer ska sägas upp
3.
bredband
Så vill regeringen skynda på 5g-utrullningen
4.
Branschen
Beskedet: Tele2-vd:n lämnar
5.
nytt jobb
Hon förstärker operatörens ledningsgrupp
Annons
Sponsrat av
Voxo
Möt utmaningarna i en snabbföränderlig värld med hjälp av samtalsanalys
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 3 inomhustäckning på kontoret
2 januari