Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Enkät2019
Kontaktcenter
Telemanagement: Att AWS kommer hit förändrar marknaden
Kontaktcenter
Ett mellanår, tycker kontaktcenter-experten Bernhard Ödin att 2018 var. Han har större förväntningar på 2019 - och en av orsakerna heter Amazon web services.
21 januari 2019
Trender
Telia: Röststyrningstekniken kan göra stor skillnad
Trender
Jennica Andersson på Telia vill förflytta sig bort från kund-leverantörsförhållande till partnerskap. Här är hennes trendspaning, där röststyrningstekniken spelar en viktig roll.
15 januari 2019
Datacenter
Equinix: Uppkoppling mellan företag allt viktigare
Datacenter
Det privata internet växer snabbt. Snabbare än Equinix-vd:n Maria Sundvall hade trott. Här är hennes trendspaning.
10 januari 2019
Framtiden
Telavox: Storoperatörerna har fullt upp med interna omorganisationer
Det var ett ganska trist år på företagsmarknaden 2018. Det är Viktor Sandgrens, storkundsansvarig på Telavox, slutsats när han trendspanar åt Telekom idag.
9 januari 2019
Digitala arbetsplatser
Microsoft: Telekom och it bör behandlas ihop
Digitala arbetsplatser
"Det borde vara en sammanväxt organisationsdel som fokuserar på modern kommunikation och samarbete." Det är en av Henrik Byströms slutsatser när han spanar in i telekom-branschens framtid.
27 december 2018
Trender
Telness: ”Telefon som tjänst” borde ta större plats på marknaden
Trender
Martina Klingvall lämnade Telenor för att skapa en utmanare på företagsmarknaden. Nu är hon glad för att b2b-marknaden växer både i Sverige och internationellt.
20 december 2018
Trender
Tele2: Digitalisering, automatisering och transparens är självklara krav
Trender
Oscar Wenell på Tele2 tycker att det kunderna framför allt efterfrågar mer och mer är: förenkling. Här är hans trendspaning.
19 december 2018
Trender
Tre: Vi har rekryterat en hel del intressanta namn
Trender
I Telekom idags trendspaning inför 2019 vill Sofia Krook på Tre lyfta fram flera av de rekryteringar som gjorts under 2018.
17 december 2018
Trender
Soluno: Vi är inte längre det föregångsland som vi var
Trender
Vad var bäst och sämst under året – och vad förväntar sig ledarna inom branschen under 2019. Här spanar Mattias Ohde, vd för Soluno.
14 december 2018
Trender
Conscia Netsafe: I år är jag besviken på hur dåligt kunduppgifter skyddas
2018 lider mot sitt slut och Telekom idag inleder idag en resa med mängder av branschprofiler. Först ut är Daniel Dib, senior nätverksarkitekt på Conscia Netsafe och certifierad designexpert.
13 december 2018
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Premium
Headsets
Därför fortsätter headsets med sladd att vara populära
3 februari
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
3 februari
Telefoni
Sara Rasmussen: Vi ser ett mycket större fokus på företagsaffären
3 februari
samarbete
Microsoft Teams fortsätter att växa – men inte lika snabbt
2 februari
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
2 februari
mobiler
Fokus på kameror och prestanda i nya Galaxy S23-familjen
1 februari
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
1 februari
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
1 februari
Premium
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 februari
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
1 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
4.
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
5.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
Annons
Sponsrat av
Enghouse Interactive
Granngårdens chattbot hanterar 2 av 3 kundärenden på egen hand
Annons
Sponsrat av
Genesys
Tre sätt att skapa kundlojalitet
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.