Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Fokus
Appar
Hack i häl på användaren
Vill du säkra applikationer med bra innehåll och god användarupplevelse ska du inte fråga användarna vad de vill ha. Följ efter dem i det dagliga arbetet och leta efter verkligt värdeskapande användningsområden, då når du framgång.
15 december 2014
Mobilnät
PTS driver på för bättre inomhustäckning
Mobilnät
Runt 80 procent av all mobiltrafik genereras inifrån byggnader. Samtidigt är inomhustäckningen det som skapar störst missnöje. Därför driver PTS ett projekt för ökad samverkan och mer information.
20 oktober 2014
Mdm
Så hanterar du mdm- turbulensen
Hur kan du som kund undvika att hamna med kölen i vädret när mdm-marknaden mest liknar hela havet stormar? Gartners mobilitetsguru Leif-Olof Wallin delar med sig av insikter och goda råd.
5 maj 2014
Kontaktcenter
Lyckas med dialogen
Att spela in och analysera samtalen I callcentret kan ge positiva effekter på servicegraden, kvaliteten och effektiviteten. Målen når man genom ett gediget förarbete, tydliga mål och kontinuerlig coaching.
27 mars 2014
Kontaktcenter
Social support ett vinnande recept
Kontaktcenter
Engagerad personal, ett personligt tilltal och effektiva stödsystem har gjort webbhotellet Loopias satsning på kundservice via sociala medier till ett framgångsrecept för nöjdare kunder.
25 mars 2014
4G
Svevia siktar på 4g-nätet
4G
Svevia har många tillfälliga etableringar runt om i landet. Kopplingen till företagsnätet går allt oftare via mobilnätet och med 4g blir det ett ännu vassare alternativ. Men det hänger ofta på antennen.
12 februari 2014
Fokus
Försäkrad framgång
Fokus
Genom en bokningsportal på intranätet och att alla videomöten startar automatiskt på utsatt tid har If försäkringar lyckats få till en organisation som gillar att hålla virtuella möten.
9 oktober 2013
Collaboration
Standardisera mot uc-infernot
Standardisering och att automatisera de processer som går, det är bästa vägen att kontrollera det administrativa infernot i unified communications. Men det finns många nivåer att att arbeta med, konstaterar expertpanelen på Enterprise Connect.
4 september 2013
Jonas recept för effektivitet
Sveriges effektivaste medarbetare har självklart videokonferens med på sin topplista över tips som ger en effektiv arbetsdag. Men det gäller att mötestiden hålls, påpekar Jonas Lindberg, it-säkerhetskonsult på Nexus Technology.
19 december 2012
Kollaboration för innovation
Social collaboration utmålas som nästa steg i uc-utvecklingen. Men vad innebär det egentligen? Vi reder ut begreppet och tar ett snack med jättarna på området; IBM och Microsoft.
26 juni 2012
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Premium
Headsets
Därför fortsätter headsets med sladd att vara populära
3 februari
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
3 februari
Telefoni
Sara Rasmussen: Vi ser ett mycket större fokus på företagsaffären
3 februari
samarbete
Microsoft Teams fortsätter att växa – men inte lika snabbt
2 februari
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
2 februari
mobiler
Fokus på kameror och prestanda i nya Galaxy S23-familjen
1 februari
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
1 februari
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
1 februari
Premium
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 februari
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
1 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
4.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
5.
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Annons
Sponsrat av
Enghouse Interactive
Granngårdens chattbot hanterar 2 av 3 kundärenden på egen hand
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.