Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kontakta
Premium
kontaktcenter
Kundservice får kritik: ”Hög tid för företagen att ta ansvar”
kontaktcenter
Konsumentverkets granskning om bristande kundservice har fått stor uppmärksamhet. Tina Wahlroth, styrelseordförande på Kontakta, uppmanar nu företag som brister i sin kundservice att ta sig i kragen.
25 september 2023
kontaktcenter
Kundservice får eget etiskt regelverk: ”en riktig game changer”
kontaktcenter
Självreglering är rätt väg att gå för att undvika krånglig och kostsam lagstiftning. Det är organisationen Kontaktas budskap när de etiska reglerna för kundservice träder i kraft den 1 april.
15 februari 2023
krönika
Krönika: Kunderna har fått nog av undermålig service
krönika
En flodvåg av missnöje mot företagens kundservice sveper nu över Sverige och EU. Konsumenter har fått nog av fina löften i den främre delen av kundresan och nu är det dags att investera i kundservice skriver Tina Wahlroth på Kontakta.
8 december 2022
kontaktcenter
Robotsamtalen spås öka i Sverige – det här måste du ha koll på
kontaktcenter
Robotsamtal har ett minst sagt dåligt rykte, men om de används på rätt sätt är det ett effektivt sätt att snabbt nå ut med ett budskap till många kunder. Men det gäller att ha koll på lagar och regler.
18 oktober 2022
Premium
kontaktcenter
ISO-standarden för kontaktcenter: Snart certifieras första svenska företaget
kontaktcenter
Till hösten får de första svenska företagen en certifiering som visar att de lever upp till de globala kvalitetskraven för kontaktcenter.
23 juni 2022
Premium
kontaktcenter
Branschorganisation tar fram etiska regler för kundservice
Kontakta vill föregå lagstiftning genom att ta fram ett eget regelverk tillsammans med organisationens medlemmar.
14 mars 2022
Premium
kontaktcenter
Kontakta ska kora Sveriges bästa kundservice – med hjälp av ai
Branschorganisationen Kontakta tar hjälp av Voxos ai-plattform för att analysera kundsamtal i årets upplaga av tävlingen Guldkontakt.
14 januari 2022
Poll
Använder ni nätverksutrustning med stöd för wifi7 på kontoret?
Nej, vi använder äldre wifi-standarder
Nej, men vi har planer på att uppgradera till wifi7
Ja, vi har uppgraderat till wifi7
Lägg till ditt svar
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
AI
Ny rapport: Ai-utvecklingen leder till fler jobb bland startups
7 timmar sedan
Premium
nätverk
Efter misstänkta sabotaget: En av kablarna i Östersjön har reparerats
8 timmar sedan
Premium
mobilnät
Ericsson: ”80 procent av all trafik kommer att gå via 5g 2030”
28 november
Affärer
Nokia vinner jätteaffär: ”Medan andra pratar om Open RAN..”
27 november
Premium
samarbetsverktyg
Avslöjar: Försvarsmakten testar amerikansk molntjänst
27 november
Veckans
mest
lästa
1.
operatörer
Telenor Sveriges vd lämnar: ”Blandade känslor”
2.
samarbetsverktyg
Avslöjar: Försvarsmakten testar amerikansk molntjänst
3.
Teams
Expertens fem spaningar från Microsoft Ignite
4.
IoT
Tele2 och Cisco i nytt IoT-samarbete
5.
Affärer
Telness Tech går in på ny jättemarknad: ”Trodde inte det skulle gå så här fort”
Annons
Sponsrat av
SOTI
7 skäl till varför ni bör ha järnkoll på era mobila enheter
Annons
Sponsrat av
Voxo
Möt utmaningarna i en snabbföränderlig värld med hjälp av samtalsanalys
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
molntjänster
Titta på webbinariet om molntjänster för offentlig sektor
24 oktober
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari