Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kundmöte
Premium
Mobilnät
Yogesh Malik: Så ser Tele2:s utvecklingsresa ut framöver
Mobilnät
För två år sedan uppfann han rollen – nu är det han som ska ro iland Tele2:s digitaliseringresa. Men vad vill då Yogesh Malik, it- och teknikchef på operatören, uppnå? – Om två år ska vi ha det bästa och snabbaste 5g-nätet.
2 november 2022
Premium
Kontaktcenter
Annika Nyström: “Att mäta individuell prestation kan upplevas skrämmande”
Kontaktcenter
Kontaktcentrets kundnöjdhet gav en medioker placering bland landets kommuner – men på två år klättrade Skövde till toppskiktet. Här berättar enhetschefen Annika Nyström om hur den snabba resan var möjlig.
11 oktober 2022
kontaktcenter
Experten: Så lyfter du ditt kontaktcenter
kontaktcenter
En åtgärd sticker ut som den absolut viktigaste om du vill lyfta ditt kontaktcenter till nästa nivå. Det säger André Hagberg, med mångårig erfarenhet av att leda kontaktcenter.
26 januari 2022
Premium
Guide
Experten: Lönsamhet och CRM går hand i hand
Guide
Goda kundrelationer och nykter självbild är grunden för ett välfungerande företag. För att nå dit är ett bra affärssystem det viktigaste enligt CRM-experten Kathrine Hogseth. Här är hennes bästa tips och skräckexempel.
24 januari 2022
Branschen
Här är 10 viktigaste branschnyheterna 2021
Branschen
Vad är väl ett år i telekombranschen utan en mängd förvärv, namnbyten, nya samarbeten och stora affärer? Här är de 10 viktigaste artiklarna 2021.
23 december 2021
kundmötet
Här är 10 viktigaste artiklarna om kundmötet 2021
kundmötet
Videomöten, vägen till lyckad kundservice och vår stora guide till kontaktcenterplattformar. Här är årets viktigaste läsning om hur du lyckas med kundmötet.
21 december 2021
Premium
Kundmöte
Så kommer kundupplevelsen att förändras de närmaste 5 åren
Kundmöte
I en ny rapport om framtidens arbete med kundupplevelsen konstateras att ett problem som många företag upplever idag är att arbeta som en enad organisation. Integration av kundupplevelsen i övergripande affärsstrategi är därför en viktig förändring som måste till.
28 april 2021
Premium
Trend 2021
Beata Nylén: Vi kommer att gå från att vara datadrivna till att bli insiktsdrivna
Trend 2021
Konversationell ai är en viktig utveckling för kundmötet. Beata Nylén som ansvarar för det på Telia är nästa branschpersonlighet ut i våra trendspaningar inför 2021.
19 januari 2021
Krönika
Anders Kasberg: Kan man lita på analysföretagen och för vem är de bra?
Krönika
Marknaden för marknadsanalyser är enorm. Företag spenderar 4 miljarder dollar per år på analytisk rådgivning av it-system och programvaror. Gartner är giganten bland analysföretagen med 87 procent av marknadens omsättning. Anders Kasberg på Advania analyserar analysföretagen.
14 januari 2021
Premium
Kundmöte
Cisco: Här är fyra viktigaste trenderna för kontaktcenter
Kundmöte
Cisco är en global spelare på kontaktcenter-marknaden, som än så länge har ett svagt avtryck på den svenska marknaden. Det kan ändras de kommande åren.
11 januari 2021
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Videomöte
Nina Rapps tre bästa tips för mer video i digitala möten
5 timmar sedan
branschen
Hon blir ny hållbarhetschef på Telenor
7 timmar sedan
Premium
test
Test: Jabra Engage 50 II – sitter skönt under en heldag i kontaktcentret
8 timmar sedan
Premium
Branschen
Så har sammanslagningen lyft Infracom: ”Gjorts på ett positivt och nyfiket sätt”
9 timmar sedan
Premium
Chattbotar
Google lanserar uppkopplad rival till ChatGPT
7 februari
Ny Ericsson-rapport: ”5g en katalysator för tillväxt”
7 februari
molnet
Molnjättarnas tillväxt bromsar in
7 februari
Premium
kontaktcenter
Kedjorna som är bäst på kundmötet
7 februari
5g
MSB: Så mycket kostar 5g-nätet som ska ersätta Rakel
6 februari
Microsoft Teams
Här är funktionerna i nya Microsoft Teams premium
6 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
Telefoni
Fördelarna med Operator Connect – så tänker övriga storoperatörer
4.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
5.
5g
MSB: Så mycket kostar 5g-nätet som ska ersätta Rakel
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Distansutbildning som passa alla
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.