Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kundmötet
Premium
metaverse
Meta: Telekombranschen måste börja utforska metaverse
metaverse
I framtiden kommer alla att vistas i metaverse och även om vägen dit inte är spikrak måste telekombolagen undersöka affärsmöjligheterna redan i dag. Det säger Ellinor Axell, partneransvarig för telekombranschen på Meta i Sverige.
12 januari
kontaktcenter
Här är 2022:s sju viktigaste artiklar om kundmötet
kontaktcenter
Kundmötet har hamnat i fokus på många organisationer under året som gått. Vi har samlat ihop de viktigaste case-artiklarna från 2022.
29 december 2022
Premium
kontaktcenter
Därför gör Pensionsmyndigheten om kundmötet från grunden
kontaktcenter
För några år sedan började Pensionsmyndigheten genomföra en radikal förändring av kundmötet för att bli bättre på att lösa kundärenden i första kontakten, något som gett flera positiva effekter.
14 december 2022
kontaktcenter
Redways vd: Norden långt framme i digitaliseringen av kundmötet
kontaktcenter
Kundmötet i Norden skiljer sig inte så mycket åt jämfört med övriga delar av världen, men det finns några saker som är extra viktiga att fokusera på i dagsläget enligt Maria Lindell, vd på Redway.
6 december 2022
Premium
kontaktcenter
Lina Bjelkmar: Här är de viktigaste trenderna för kundmötet just nu
kontaktcenter
Större fokus på medarbetarnas välmående och arbetsverktyg samt ökad förståelse för hur avgörande kundmötet är för företagets framgångar. Det är två trender som Lina Bjelkmar på Indicate me lyfter fram.
20 oktober 2022
Premium
kontaktcenter
Trenden nu bruten – bankkunderna mindre nöjda
kontaktcenter
Den ekonomiska och politiska instabiliteten sätter tydliga spår i hur nöjda kunderna är med sina banker. Både privatkunder och företagskunder ställer nu högre krav och har blivit mindre nöjda.
19 september 2022
Premium
kontaktcenter
Spaningen: Därför är framgångsrika kundmöten enkelt
kontaktcenter
Förutsättningarna för att bygga en bra kundservice har aldrig varit bättre än i dag. Det berättade Anders Kasberg när han talade på Telekom idags konferens Connect 22.
24 maj 2022
Premium
kontaktcenter
Kundos vd om viktigaste trenderna för kundmötet
kontaktcenter
Nya användningsområden för artificiell intelligens och tydliga satsningar på utbildning och kompetensutveckling. Det är några av de trender som mjukvaruleverantören Kundo ser i sin årliga kundservicerapport.
22 februari 2022
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
kontoret
Logitech i finskt samarbete – ska börja sälja möteskapslar
3 timmar sedan
Premium
Trafikverket: ”Rent krasst är det ganska bråttom”
4 timmar sedan
Videomöte
Nina Rapps tre bästa tips för mer video i digitala möten
8 februari
branschen
Hon blir ny hållbarhetschef på Telenor
8 februari
Premium
test
Test: Jabra Engage 50 II – sitter skönt under en heldag i kontaktcentret
8 februari
Premium
Branschen
Så har sammanslagningen lyft Infracom: ”Gjorts på ett positivt och nyfiket sätt”
8 februari
Premium
Chattbotar
Google lanserar uppkopplad rival till ChatGPT
7 februari
Ny Ericsson-rapport: ”5g en katalysator för tillväxt”
7 februari
molnet
Molnjättarnas tillväxt bromsar in
7 februari
Premium
kontaktcenter
Kedjorna som är bäst på kundmötet
7 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
Telefoni
Fördelarna med Operator Connect – så tänker övriga storoperatörer
4.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
5.
5g
MSB: Så mycket kostar 5g-nätet som ska ersätta Rakel
Annons
Sponsrat av
Genesys
Tre sätt att skapa kundlojalitet
Annons
Sponsrat av
Audiocodes
Få ut ännu mer av Microsoft Teams
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.