Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Kundservice
Premium
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Chattbotar
Vi ställde några frågor till Anders Clarin, vd på svenska chattbot-utvecklaren Hello Ebbot om den omtalade tjänsten ChatGPT.
27 januari
Premium
kontaktcenter
”Viktigt att jobba över gränser när krisen kommer”
kontaktcenter
Framgångsreceptet för Norrtäljes kontaktcenter är medarbetare med expertkompetens och ett nära samarbete med kommunikationsavdelningen.
25 januari
krönika
Lina Bjelkmar: Så kan vi minska personalomsättningen i kundservice
krönika
Hög personalomsättning, med ökade kostnader och sämre kvalitet som följd, verkar snarare vara regel än undantag inom kundservice. Men det behöver inte vara så, enligt Lina Bjelkmar, vd på Indicate me.
24 januari
Premium
kontaktcenter
Viktigaste cx-trenderna att ha koll på 2023
Samordning av molntjänster och förbättrad upplevelse för agenterna. Det är två av de cx-trender som lyfts fram inför det kommande året.
20 januari
Premium
kontaktcenter
De blir först med att ISO-certifiera sitt kontaktcenter
kontaktcenter
Kundserviceföretaget H1 Communication blir först i Sverige med att certifera sin verksamhet i enlighet med den globala standarden för kontaktcenter. För Telekom idag berättar man om vägen dit samt fördelarna med att följa standarden.
18 januari
Premium
trend2023
Emil Stenström: Jag trodde vi skulle få se ett kanalskifte efter pandemin
trend2023
När Emil Stenström, produktchef på Kundo, trendspanar inför 2023 handlar det bland annat om AI och om hur nya hybrida arbetssätt kan förbättras ytterligare.
18 januari
kontaktcenter
De får förlängt telefoniuppdrag i Region Uppsala
Coor vinner upphandlingen för telefonistservice och förlänger kontraktet med minst fyra år.
17 januari
Premium
Trend2023
Thomas Kjaergaard: Vi kommer se ett samspel mellan teknik, processer och människor
Trend2023
En fortsatt spännande utveckling av system som stödjer arbetet med att ta kundservice till nya höjder och ett ökat fokus på it-säkerhet. Det förutspår kundserviceexperten Thomas Kjaergaard i sin trendspaning inför 2023.
13 januari
Premium
Trend2023
Emilie Loman: Kundernas förväntningar på service är högre än någonsin
Trend2023
Många upplever utmaningar med att rekrytera och behålla kundservicemedarbetare. Nu finns inget annat alternativ än att vässa medarbetarupplevelsen, säger kundserviceproffset Emilie Loman i sin trendspaning inför 2023.
11 januari
Premium
Trend2023
Elin Trapp: Kundfokus avgörande för att lyckas i framtiden
Trend2023
Först ut att trendspana om kundmötet och kundservice inför 2023 är Elin Trapp, kundservicechef på Lyko. Hon hoppas på smartare chattbotar som inte orsakar frustration hos kunderna.
10 januari
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
branschen
Mobile World Congress väntas locka 80 000 besökare
27 januari
Premium
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
27 januari
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
26 januari
Premium
branschen
Mitel på väg att köpa upp Unify
26 januari
Trend 2023
Mari Nilsson Björkman: Inte självklart hur mycket 5g-tillväxt som hamnar hos operatörerna
26 januari
5g
Induo lanserar maxad 5g-router för utomhusbruk
26 januari
molnet
Omfattande störningar i Microsofts molntjänster
25 januari
Premium
kontaktcenter
”Viktigt att jobba över gränser när krisen kommer”
25 januari
IoT
Så snabbt ökar antalet 5g-uppkopplade IoT-enheter
25 januari
krönika
Lina Bjelkmar: Så kan vi minska personalomsättningen i kundservice
24 januari
Veckans
mest
lästa
1.
branschen
Uppsägningar väntas på Telia – 150 personer berörs
2.
branschen
Globalconnects nya Sverige-vd: ”Känns fantastiskt roligt att ha fått förtroendet”
3.
krönika
Lina Bjelkmar: Så kan vi minska personalomsättningen i kundservice
4.
Trend2023
Magnus Leonhardt: Det vore coolt med flygande elbilar
5.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Distansutbildning som passar alla
Annons
Sponsrat av
Boost Ai
Så bygger Telenor Sverige kundservice dygnet runt – med hjälp av Boost AI
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.