Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Ledarskap
Premium
distansarbete
Fem tips för smartare ledarskap på distans
distansarbete
När medarbetarna inte längre syns på kontoret måste ledarskapet bli ett annat. Här är rutinerna du behöver implementera för att hålla produktiviteten på samma nivå som tidigare.
16 januari
Krönika
Lina Bjelkmar: ”Unga vill ha feedback – men inte från dig”
Krönika
Vad gör man som ledare när ens medarbetare törstar efter återkoppling, men tiden inte räcker till? Lina Bjelkmar, vd på Indicate me, är väl bekant med fenomenet och menar att lösningen kan vara att ta hjälp av den moderna tekniken.
22 september 2022
Premium
Kontaktcenter
Han byggde upp SKR:s kontaktcenter – här är Erik Ferenius nya jobb
Kontaktcenter
Efter drygt fyra år på SKR återvänder Erik Ferenius till den kommunala kundservicevärlden. På Sollentuna kommun ska han utveckla mötet med medborgarna i rollen som servicechef.
20 september 2022
Premium
kontaktcenter
Så jobbar ni mer effektivt i kontaktcentret
kontaktcenter
Talkdesk tipsar om olika strategier som får medarbetarna att prestera bättre i kontaktcentret.
2 september 2022
Premium
kontaktcenter
Så skapar Akademikernas a-kassa värdefulla kundmöten
kontaktcenter
Akademikernas a-kassa hjälper medlemmar som blivit arbetslösa och skapar trygghet åt de medlemmar som planerar att byta jobb. Till sin hjälp har de en modern kontaktcenterplattform och en tydlig strategi för kundmötet.
24 augusti 2022
Krönika
Lina Bjelkmar: Rapporter – kan vi sluta med det?
Krönika
Ge kundservice större insyn i det egna arbetet, och sluta med tidsödande rapporter uppifrån. Det menar Lina Bjelkmar, vd på Indicate me.
16 augusti 2022
Premium
kontaktcenter
Stressen ökar i kontaktcentret – här är verktygslådan som säkrar välmåendet
kontaktcenter
Allt mer komplexa ärenden och högre tempo. Det finns flera anledningar till att medarbetarna i kundservice riskerar att må dåligt. Calabrio har tagit fram verktygslådan som ska vända utvecklingen.
31 maj 2022
branschen
Så mycket tjänar cheferna i telekombranschen
Chefslönerna varierar stort mellan olika branscher. Fackförbundet Akavias senaste sammanställning visar att telekombranschens chefer toppar listan.
1 april 2022
Premium
kontaktcenter
Här är egenskaperna som varje kontaktcenterchef bör ha
kontaktcenter
Ett kontaktcenter är en komplex verksamhet som ständigt måste utvecklas. Här är egenskaperna som får dig att lyckas som ledare.
15 februari 2022
branschen
Telenor stuvar om i toppen – hon lämnar chefstjänsten
Ulrika Steg lämnar sin position som chef för Telenor Företag på svenska Telenor.
2 februari 2022
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
15 minuter sedan
Telefoni
Tele 2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 timme sedan
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
2 timmar sedan
ISE
Kreativa möteslösningar presenterade i Barcelona
17 timmar sedan
Premium
6g
Chalmers laddar inför jättekonferens om 6g
19 timmar sedan
Podd
Nya poddsatsningen ska lyfta kreativa IoT-projekt: ”Finns stor outnyttjad potential”
20 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Kontaktcenterplattform hämtar teknik från ChatGPT
31 januari
IoT
Svenska Netmore bygger IoT-infrastruktur i Frankrike
31 januari
Premium
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
30 januari
Säkerhet
Ny lösning ska höja säkerheten i Microsoft Teams
30 januari
Veckans
mest
lästa
1.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
2.
Trend 2023
Mari Nilsson Björkman: Inte självklart hur mycket 5g-tillväxt som hamnar hos operatörerna
3.
krönika
Lina Bjelkmar: Så kan vi minska personalomsättningen i kundservice
4.
branschen
Uppsägningar väntas på Telia – 150 personer berörs
5.
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Annons
Sponsrat av
Enghouse Interactive
Granngårdens chattbot hanterar 2 av 3 kundärenden på egen hand
Annons
Sponsrat av
Boost Ai
Så bygger Telenor Sverige kundservice dygnet runt – med hjälp av Boost AI
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.