Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Nolldistans
Nolldistans
”Vi ska göra alla kunder nöjda”
– Det är en dramatisk skillnad mellan nu och då. Det är orden som Julas kundservicechef Annika Nyström använder för att beskriva den resa som hennes avdelning gjort.
3 oktober 2017
Appar
SKF vill vara häftiga med appar
Svenska kullagerfabriken är kanske inte det första företaget man tänker på när det gäller utveckling av innovativa appar. Men så är det och idag har över 100 appar, bara för ios.
22 november 2016
Appar
Apparna förändrade företaget
Jetpaks två nya appar har både underlättat för företagets chaufförer, förenklat för slutkunder och hjälpt företaget att växa. Under Nolldistans berättade Jetpaks Sebastian Leth om tankarna före och under utvecklingen och hur appen påverkat företaget.
22 november 2016
AI
Häng med i tekniken för att lyckas
Under Nolldistans i Stockholm fick besökarna koll på att man måste utgå från behoven när man sätter en mobil strategi. Både internt och externt. För att lyckas får inte svenska företag vara rädda för att hänga med i teknikutvecklingen. Tvärtom.
22 november 2016
Nolldistans
De höll kontakt mitt i brandkaoset
Nolldistans
Skogsbranden i Västmanland 2014 är en av de mest dramatiska händelser som slagit mot Sverige de senaste tio åren. Mitt i kaoset stod Sala kommun, som skulle hålla kontaktvägarna öppna.
11 maj 2016
Collaboration
”Tänk större än konferensrum”
Collaboration
Tiden när lösningar för unified communications var färdiga produkter är snart över och kommunikation och samarbetsfunktioner blir istället en del av din nästa företagsapp. Conny Björnehall spanade om de hetaste uc-trenderna på Telekom idags konferens Nolldistans
11 maj 2016
Nolldistans
Polisens mobila genombrott
Den svenska polismyndigheten står inför ett genombrott när det gäller mobilitet. Från att ha legat en bra bit efter på mobilitetsområdet så kommer man inom en snar framtid rulla ut viktiga mobila verktyg till en stor del av poliskåren.
26 november 2015
Nolldistans
Räddar liv med stöd av mobil verktygslåda
Nolldistans
Varje dag dör 500 barn i världen i trafikolyckor – många av dem i fattiga länder. Den siffran försöker organisationen KNPO sänka och till sin hjälp i arbetet använder de en hel verktygslåda med mobila kommunikationstjänster.
26 november 2015
Nolldistans
”Hjärnan kan inte multitaska”
Nolldistans
Att göra flera saker samtidigt gör dig mindre effektiv. Det var budskapet från hjärnforskaren Parisa Zarnegar under höstens Nolldistans.
26 november 2015
UC
Volvos väg till användarintresset
UC
Ti har tidigare berättat om Volvo Groups arbete med att kommunicera förändringar it-förändringar internt. På Nolldistans berättade Volvos Sara Järpenberg hur de med kommunikation fick upp nöjdheten med de nya verktygen.
6 maj 2015
«
Äldre artiklar
Poll
Använder ni artificiell intelligens för att förbättra cybersäkerheten i din organisation?
Nej.
Ja, ai-teknik, passar utmärkt för det ändamålet.
Nej, men vi överväger att börja göra det.
Vet ej.
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
branschen
Rykte: Ericsson kan överge Kista: ”Stenhårt slag för tyngd kontorsmarknad”
49 minuter sedan
Premium
säkerhet
Tele2 använder ai-teknik för att stoppa bedrägerier
2 timmar sedan
krönika
”Behovet av kundinsikter ökar – är du redo att lyssna?”
3 timmar sedan
nytt jobb
Han blir ansvarig för cybersäkerhet på Conscia
4 timmar sedan
5g
Ericsson: Så möjliggör 5g autonoma transportsystem
2 oktober
Veckans
mest
lästa
1.
5g
Här är Telias nya positioneringstjänst
2.
AI
Stort intresse när offentlig sektor bjöds in till ai-hackathon
3.
krönika
”Baksmälla i molnet? Här är nyktra vägen till rätt molnstrategi”
4.
Branschen
Larmet: Snart kan kvantdatorerna knäcka all kryptering
5.
Säkerhet
Ny undersökning: Hälften av svenskarna har inte fått cybersäkerhetsutbildning på jobbet
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Annons
Sponsrat av
Customer First
Effektiv kundservice med AI – steg för steg
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 3 inomhustäckning på kontoret
2 januari