Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Nolldistans
Nolldistans
”Vi ska göra alla kunder nöjda”
– Det är en dramatisk skillnad mellan nu och då. Det är orden som Julas kundservicechef Annika Nyström använder för att beskriva den resa som hennes avdelning gjort.
3 oktober 2017
Appar
SKF vill vara häftiga med appar
Svenska kullagerfabriken är kanske inte det första företaget man tänker på när det gäller utveckling av innovativa appar. Men så är det och idag har över 100 appar, bara för ios.
22 november 2016
Appar
Apparna förändrade företaget
Jetpaks två nya appar har både underlättat för företagets chaufförer, förenklat för slutkunder och hjälpt företaget att växa. Under Nolldistans berättade Jetpaks Sebastian Leth om tankarna före och under utvecklingen och hur appen påverkat företaget.
22 november 2016
AI
Häng med i tekniken för att lyckas
Under Nolldistans i Stockholm fick besökarna koll på att man måste utgå från behoven när man sätter en mobil strategi. Både internt och externt. För att lyckas får inte svenska företag vara rädda för att hänga med i teknikutvecklingen. Tvärtom.
22 november 2016
Nolldistans
De höll kontakt mitt i brandkaoset
Nolldistans
Skogsbranden i Västmanland 2014 är en av de mest dramatiska händelser som slagit mot Sverige de senaste tio åren. Mitt i kaoset stod Sala kommun, som skulle hålla kontaktvägarna öppna.
11 maj 2016
Collaboration
”Tänk större än konferensrum”
Collaboration
Tiden när lösningar för unified communications var färdiga produkter är snart över och kommunikation och samarbetsfunktioner blir istället en del av din nästa företagsapp. Conny Björnehall spanade om de hetaste uc-trenderna på Telekom idags konferens Nolldistans
11 maj 2016
Nolldistans
Polisens mobila genombrott
Den svenska polismyndigheten står inför ett genombrott när det gäller mobilitet. Från att ha legat en bra bit efter på mobilitetsområdet så kommer man inom en snar framtid rulla ut viktiga mobila verktyg till en stor del av poliskåren.
26 november 2015
Nolldistans
Räddar liv med stöd av mobil verktygslåda
Nolldistans
Varje dag dör 500 barn i världen i trafikolyckor – många av dem i fattiga länder. Den siffran försöker organisationen KNPO sänka och till sin hjälp i arbetet använder de en hel verktygslåda med mobila kommunikationstjänster.
26 november 2015
Nolldistans
”Hjärnan kan inte multitaska”
Nolldistans
Att göra flera saker samtidigt gör dig mindre effektiv. Det var budskapet från hjärnforskaren Parisa Zarnegar under höstens Nolldistans.
26 november 2015
UC
Volvos väg till användarintresset
UC
Ti har tidigare berättat om Volvo Groups arbete med att kommunicera förändringar it-förändringar internt. På Nolldistans berättade Volvos Sara Järpenberg hur de med kommunikation fick upp nöjdheten med de nya verktygen.
6 maj 2015
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Telefoni
Tele 2 hoppar på Operator Connect-tåget
26 minuter sedan
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
39 minuter sedan
ISE
Kreativa möteslösningar presenterade i Barcelona
15 timmar sedan
Premium
6g
Chalmers laddar inför jättekonferens om 6g
18 timmar sedan
Podd
Nya poddsatsningen ska lyfta kreativa IoT-projekt: ”Finns stor outnyttjad potential”
19 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Kontaktcenterplattform hämtar teknik från ChatGPT
23 timmar sedan
IoT
Svenska Netmore bygger IoT-infrastruktur i Frankrike
31 januari
Premium
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
30 januari
Säkerhet
Ny lösning ska höja säkerheten i Microsoft Teams
30 januari
branschen
Mobile World Congress väntas locka 80 000 besökare
27 januari
Veckans
mest
lästa
1.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
2.
Trend 2023
Mari Nilsson Björkman: Inte självklart hur mycket 5g-tillväxt som hamnar hos operatörerna
3.
krönika
Lina Bjelkmar: Så kan vi minska personalomsättningen i kundservice
4.
branschen
Uppsägningar väntas på Telia – 150 personer berörs
5.
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Annons
Sponsrat av
lynes
Integrerad telefoni med Microsoft Teams utan dyra licensköp
Annons
Sponsrat av
Genesys
Tre sätt att skapa kundlojalitet
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.