Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Outsourcing
Premium
kontaktcenter
De blir först med att ISO-certifiera sitt kontaktcenter
kontaktcenter
Kundserviceföretaget H1 Communication blir först i Sverige med att certifera sin verksamhet i enlighet med den globala standarden för kontaktcenter. För Telekom idag berättar man om vägen dit samt fördelarna med att följa standarden.
18 januari
Premium
kontaktcenter
Outsourcing av kontaktcentret – det här bör du tänka på
kontaktcenter
Tekniken är inte den stora utmaningen, det är att få er outsourcingpartner att förstå er företagskultur. Det säger Cecilia Johansen, konsult och tidigare kundservicechef med bred erfarenhet av outsourcing.
1 mars 2022
Premium
It
Rapport: De överför störst värde vid outsourcing
Tillit är A och O när det kommer till outsourcing – det slår Radar fast i en ny rapport. Och när det gäller vilket IT-bolag som excellerar inom detta och dessutom överför störst värde lyfts Advania fram.
25 oktober 2021
Affärer
Candyking förlänger med Telecomputing
Godistillverkaren Candyking förlänger sitt outsourcingavtal med Telecomputing, vilket om omfattar server- och applikationsdrift, kommunikation, support, e-post och klienthantering.
7 november 2016
Kontaktcenter
Goexcellent får pris för komplext kontaktcenter
Kontaktcenter
Kundservicebolaget Goexcellent har gjort en av de mest komplexa installationerna av Incontact-plattformen, anser leverantör som uppmärksammar det hela med priset Mojo.
13 oktober 2014
Kontaktcenter
Han är ny nordisk vd för Teleperformance
Efter den tidigare vd:ns avhopp för att starta eget fyller nu Teleperformance den tomma stolen med Jonas Berggren, en man ur de egna leden.
19 juni 2014
Outsourcing
Färre växelsamtal får KI att outsourca
Outsourcing
Skälen att lägga ut telefonistfunktionen variera. För Karolinska institutet handlar det om att allt färre ringer växeln.
23 januari 2014
Kontaktcenter
Mittmedia outsourcar hela kundtjänsten
Ageris kommer ta över mediaföretagets Mittmedias kundcenter. Därmed etablerar Ageris sig i Falun, där man på sikt gärna vill expandera.
16 december 2013
Outsourcing
SAS gör it-resa med Tata
SAS väljer Tata Consultancy Services som strategisk it-partner i ett femårigt avtal. De ska bidra till omställning och molnbaserade lösningar som gör SAS mer konkurrenskraftigt.
10 september 2013
Kontaktcenter
Vem ska ta hand om dina kunder?
Kontaktcenter
Målet är nöjdare kunden. Vägen dit desto snårigare. Så gör du valet mellan outsourcing och ett kontaktcenter i egen regi lättare.
19 juni 2013
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Premium
Headsets
Därför fortsätter headsets med sladd att vara populära
3 februari
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
3 februari
Telefoni
Sara Rasmussen: Vi ser ett mycket större fokus på företagsaffären
3 februari
samarbete
Microsoft Teams fortsätter att växa – men inte lika snabbt
2 februari
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
2 februari
mobiler
Fokus på kameror och prestanda i nya Galaxy S23-familjen
1 februari
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
1 februari
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
1 februari
Premium
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 februari
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
1 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
4.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
5.
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Annons
Sponsrat av
Boost Ai
Så bygger Telenor Sverige kundservice dygnet runt – med hjälp av Boost AI
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.