Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
På plats
På plats
Bris vässar med växel i molnet
På plats
Att telefoni är kärnan i Bris verksamhet är nästan en underdrift. Det är en viktig funktion inte bara för samtalen som kommer in, utan även internt i organisationen.
1 december 2015
Avis vill dela lika
Uttjänt teknik och dålig resurskoll gjorde att hyrbilsföretaget Avis missade tusentals samtal – varje dag. Men läget ljusnade när de lärde sig den ädla konsten att fördela gracerna.
22 december 2011
Det automatiska flödet
Mardrömmen är att en tank blir helt tom. Önskedrömmen att bränslet fylls på i rätt tid, utan svinn och med minimal manuell hantering. St1:s kedja med tankställen är redan effektivast i branschen; det automatiska flödet en verklighet.
24 juni 2010
Telia lever som de lär
Egenutvecklade meddelandetjänster i mobiler och webbseminarier med hologram. Det är några exempel på de kommunikationstjänster som Telia själva använder.
2 november 2009
Ordning och reda hos Migrationsverket
Migrationsverkets usla telefoni är ett minne blott. It-chefen Willis Åberg har städat upp i organisationens infrastruktur och sparar samtidigt rejält med pengar.
26 februari 2009
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
kontoret
Logitech i finskt samarbete – ska börja sälja möteskapslar
2 timmar sedan
Premium
Trafikverket: ”Rent krasst är det ganska bråttom”
3 timmar sedan
Videomöte
Nina Rapps tre bästa tips för mer video i digitala möten
24 timmar sedan
branschen
Hon blir ny hållbarhetschef på Telenor
8 februari
Premium
test
Test: Jabra Engage 50 II – sitter skönt under en heldag i kontaktcentret
8 februari
Premium
Branschen
Så har sammanslagningen lyft Infracom: ”Gjorts på ett positivt och nyfiket sätt”
8 februari
Premium
Chattbotar
Google lanserar uppkopplad rival till ChatGPT
7 februari
Ny Ericsson-rapport: ”5g en katalysator för tillväxt”
7 februari
molnet
Molnjättarnas tillväxt bromsar in
7 februari
Premium
kontaktcenter
Kedjorna som är bäst på kundmötet
7 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
Telefoni
Fördelarna med Operator Connect – så tänker övriga storoperatörer
4.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
5.
5g
MSB: Så mycket kostar 5g-nätet som ska ersätta Rakel
Annons
Sponsrat av
Enghouse Interactive
Granngårdens chattbot hanterar 2 av 3 kundärenden på egen hand
Annons
Sponsrat av
Boost Ai
Så bygger Telenor Sverige kundservice dygnet runt – med hjälp av Boost AI
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.