Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
självservice
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
Kontaktcenter
I del tre av vår serie om självservice i kontaktcentret berättar Joakim Skalberg på Genesys om hur du håller koll på rätt kpi:er för att kunna följa upp och förbättra de olika självservicefunktionerna så att kundnöjdheten blir ännu bättre med tiden.
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
Kontaktcenter
Hur kan ni arbeta med självservice i praktiken och kombinera det med smarta ai-funktioner? Experten Joakim Skalberg på Genesys visar upp ett konkret case i del två av Utbildnings-tv om självservice i kontaktcentret.
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
Kontaktcenter
Vilka är de viktigaste trenderna inom självservice i kontaktcentret och vilka är knepen för att lyckas få nöjda kunder? Experten Joakim Skalberg på Genesys berättar om vad som är viktigt att tänka på.
3 oktober 2022
Premium
kontaktcenter
Nu öppnar Landskronas kontaktcenter: “Självservice är viktigast just nu”
kontaktcenter
En modern omnikanalslösning och ett välsmort samarbete med förvaltningarna. Det ska bli framgångsreceptet för Landskronas kontaktcenter som öppnar nästa vecka.
6 maj 2022
kontaktcenter
Experten: Så lyfter du ditt kontaktcenter
kontaktcenter
En åtgärd sticker ut som den absolut viktigaste om du vill lyfta ditt kontaktcenter till nästa nivå. Det säger André Hagberg, med mångårig erfarenhet av att leda kontaktcenter.
26 januari 2022
Poll
Använder ni artificiell intelligens för att förbättra cybersäkerheten i din organisation?
Nej.
Ja, ai-teknik, passar utmärkt för det ändamålet.
Nej, men vi överväger att börja göra det.
Vet ej.
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
branschen
Rykte: Ericsson kan överge Kista: ”Stenhårt slag för tyngd kontorsmarknad”
2 timmar sedan
Premium
säkerhet
Tele2 använder ai-teknik för att stoppa bedrägerier
1 timme sedan
krönika
”Behovet av kundinsikter ökar – är du redo att lyssna?”
2 timmar sedan
nytt jobb
Han blir ansvarig för cybersäkerhet på Conscia
3 timmar sedan
5g
Ericsson: Så möjliggör 5g autonoma transportsystem
2 oktober
Veckans
mest
lästa
1.
5g
Här är Telias nya positioneringstjänst
2.
AI
Stort intresse när offentlig sektor bjöds in till ai-hackathon
3.
krönika
”Baksmälla i molnet? Här är nyktra vägen till rätt molnstrategi”
4.
Branschen
Larmet: Snart kan kvantdatorerna knäcka all kryptering
5.
Säkerhet
Ny undersökning: Hälften av svenskarna har inte fått cybersäkerhetsutbildning på jobbet
Annons
Sponsrat av
Telekom idag
6 anledningar till varför Native är det effektivaste sättet att annonsera
Annons
Sponsrat av
Customer First
Effektiv kundservice med AI – steg för steg
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 3 inomhustäckning på kontoret
2 januari