Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Telemarketing
kontaktcenter
Waytobill vill underlätta försäljning i kontaktcentret
kontaktcenter
Svenskt fintechbolag erbjuder lösning för att teckna avtal med hjälp av digitalt autogiro.
16 februari 2022
Telefoni
Märkning ska skydda från oseriös försäljning
Branschorganisationen Kontakta inför en ny märkning för etiska kundkontakter. Med dess hjälp ska man skydda konsumenter från oseriös försäljning.
16 juni 2015
Bransch
Utbildning ska göra telefonförsäljning mer etisk
Telefonförsäljning har dåligt rykte och det vill branschföreningen Kontakta göra något åt med utbildningen Kontaktakademin.
5 juni 2015
Operatörer
Så ska oseriös telefonförsäljning stoppas
De sex största nätägande operatörerna sätter press på oseriösa teleåterförsäljare med en gemensam handlingsplan.
16 april 2015
Bransch
Itell väljer Borlänge för expansion
Svarsservicebranschen brottas med minskande volymer och lägre marginaler. Trots det räknar Itells vd Mikael Månsson med att nyanställa ett 40-tal medarbetare vid företagets nya site i Borlänge.
5 december 2014
Telemarketing
Mysafety protesterar mot uteslutningen
Telemarketingföretaget Mysafety tycker inte att det finns någon saklig grund för uteslutningen från Kontakta. De menar att trenden med anmälningar har vänt och att företaget redan 2012 slutade använda den avtalsbindning som skapat mycket missnöje bland kunderna.
22 september 2014
Telemarketing
Callcenterförening slänger ut Mysafety
Kontakta slänger ut telemarketingföretaget Mysafety. Det har drivit telefonförsäljning på ett sätt som strider mot branschföreningens stadgar.
16 september 2014
Telemarketing
KO vill hindra telefonförsäljning
Konsumentverket uppfattar telefonförsäljningen som ett stort problem och föreslår två drastiska åtgärder för att skydda konsumenterna.
29 april 2014
Pris och service viktigast vid försäljning per telefon
När man själv ringer för att köpa ska det gå snabbt, men blir vi uppringda så är priset viktigast. Det visar en undersökning från SCCF.
22 september 2009
Inga telefonförsäljare på PTS
Telefonförsäljare har angett sig ringa från PTS men kommunikationsmyndigheten bedriver inte försäljning.
12 augusti 2009
«
Äldre artiklar
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
samarbete
Microsoft Teams fortsätter att växa – men inte lika snabbt
5 timmar sedan
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
9 timmar sedan
mobiler
Fokus på kameror och prestanda i nya Galaxy S23-familjen
23 timmar sedan
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
1 februari
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
1 februari
Premium
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 februari
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
1 februari
ISE
Kreativa möteslösningar presenterade i Barcelona
31 januari
Premium
6g
Chalmers laddar inför jättekonferens om 6g
31 januari
Podd
Nya poddsatsningen ska lyfta kreativa IoT-projekt: ”Finns stor outnyttjad potential”
31 januari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
3.
Trend 2023
Mari Nilsson Björkman: Inte självklart hur mycket 5g-tillväxt som hamnar hos operatörerna
4.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
5.
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Annons
Sponsrat av
Konftel
Konferenslösningar för flexibla rum nyckel till smidig hybridarbetsplats
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Distansutbildning som passar alla
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.