Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Telepo
Affärer
Mitel: Därför säljer vi Telepo
Affärer
Efter drygt sju års ägande gör sig Mitel av med Telepo. Man väljer att satsa på en annan molnplattform.
22 juni 2021
Premium
Affärer
Soluno: Vi skapar Europas med ganska bred marginal största cloud-bolag
Affärer
Belgiska Destiny köper svenska Soluno från SEB Equity och Telepo från Mitel. Telekom idag tog sig en pratstund med Mattias Ohde, vd på Soluno i Sverige om affären, namnbyte och möjligheterna att växa.
21 juni 2021
Affärer
Storaffär – Soluno och Telepo får ny ägare
Idag presenteras en storaffär i Telekom-Sverige. Belgiska Destiny köper Soluno och Telepo, vilket gör dem till en av världens största molnväxel-spelare.
21 juni 2021
Internet of Things
Telepo-grundarens nya telekom-bolag
Internet of Things
Telepogrundaren Jörgen Björkner förändrade uc-världen. Nu vill han göra samma resa inom IoT med sitt nya bolag och plattform Iotcomms.io, som han startar tillsammans med Gunnar Reinholdsen.
11 maj 2020
UC
Mitels Slack-utmanare redo för Sverige
UC
Molnväxeltjänster som bygger på Mitels Telepo-plattform kan inom kort byggas ut med samarbetslösningen Miteam.
21 april 2016
Bransch
Finns öppningar för integration
När det gäller grundläggande teknologier är Aastra och Telepo olika. Det finns ändå områden där där produktportföljerna kommer att integreras.
20 januari 2014
Bransch
Aastra köper Telepo
Bransch
Aastra köper svenska Telepo och skaffar sig därmed en beprövad molnplattform för telefoni till sme-segmentet. För Telepo innebär det bättre möjligheter att expandera internationellt.
20 januari 2014
Tele2 köper molnväxel av Telepo
Tele2 breddar sitt växelutbud med Telepos molnväxel. Med lösningen hoppas man kunna vinna SME-kundernas hjärtan.
8 april 2013
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Telefoni
Tele 2 hoppar på Operator Connect-tåget
39 minuter sedan
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
25 minuter sedan
ISE
Kreativa möteslösningar presenterade i Barcelona
15 timmar sedan
Premium
6g
Chalmers laddar inför jättekonferens om 6g
17 timmar sedan
Podd
Nya poddsatsningen ska lyfta kreativa IoT-projekt: ”Finns stor outnyttjad potential”
19 timmar sedan
Premium
kontaktcenter
Kontaktcenterplattform hämtar teknik från ChatGPT
23 timmar sedan
IoT
Svenska Netmore bygger IoT-infrastruktur i Frankrike
31 januari
Premium
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
30 januari
Säkerhet
Ny lösning ska höja säkerheten i Microsoft Teams
30 januari
branschen
Mobile World Congress väntas locka 80 000 besökare
27 januari
Veckans
mest
lästa
1.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
2.
Trend 2023
Mari Nilsson Björkman: Inte självklart hur mycket 5g-tillväxt som hamnar hos operatörerna
3.
krönika
Lina Bjelkmar: Så kan vi minska personalomsättningen i kundservice
4.
branschen
Uppsägningar väntas på Telia – 150 personer berörs
5.
Chattbotar
Alla pratar om ChatGPT – är det här framtiden för chattbotar?
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Distansutbildning som passar alla
Annons
Sponsrat av
Poly
Så skapar du högkvalitativa möten i hybrid form
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.