Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect23
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnerarenan
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
Trendspaning2022
Trendspaning 2022
Ashraf Mushallah: Viktigt att välja produkter som är anpassade för den hybrida arbetsplatsen
Trendspaning 2022
Ashraf Mushallah har jobbat i Telekombranschen i ungefär 20 år, oftast med fokus på headsets. Storkundschefen på danska Jabra är näste person ut att trendspana åt Telekom idag.
2 februari 2022
Trendspaning 2022
Claes Lindholm: digitala kundupplevelsen och ai hamnar i fokus i kommunikationen
Trendspaning 2022
Solunos md Claes Lindholm spanar mot en framtid där artificiell intelligens blir en naturlig del av en modern kommunikationslösning.
27 januari 2022
Trendspaning 2022
Sara Rasmussen: Telekombranschen har klarat sig länge med medelmåttiga kundupplevelser
Trendspaning 2022
Plattforms-leverantören Telness Techs ansvarige Sara Rasmussen ser en brytpunkt när kundupplevelse lönar sig mer än låga priser i telekombranschen. Det kommer att prägla branschen de kommande åren, menar hon.
26 januari 2022
Trendspaning 2022
Anders Kasberg: Hoppas på digitala möten med mer än en person och en delad presentation
Trendspaning 2022
Anders Kasberg är tredje person ut i vår serie om trendspaningar 2022. Experten på kundmötet hoppas och tror på mer strategi i kundmötet, mer Teams-telefoni och på sikt också nya koncept för digitala möten.
25 januari 2022
Trendspaning 2022
Sara Myrén: Framtidens mötesrum och mötesformer är annorlunda utformade
Trendspaning 2022
Telenors digitala arbetsplats-expert Sara Myrén räknar med att det viktigaste ordet för 2022 blir hybrid. Både hybridmöte och hybridkontor kommer dominera på många arbetsplatser.
24 januari 2022
Trendspaning 2022
Marcus Boij: Jag trodde myndigheter skulle bli mer tillgängliga via video
Trendspaning 2022
Connect22-talaren Marcus Boij är först ut i vår serie Trendspaning 2022. En sak han trodde skulle ske 2021 var ökad tillgänglighet för video hos myndigheter och andra offentliga institutioner.
21 januari 2022
Rösta nu!
Har du 5g-täckning i din mobiltelefon?
Ja, överallt där jag behöver
Ja, på de flesta ställen
Ja, men inte där jag vill ha
Har inte 5g alls
Visa resultat
Senaste artiklarna
Premium
Headsets
Därför fortsätter headsets med sladd att vara populära
3 februari
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
3 februari
Telefoni
Sara Rasmussen: Vi ser ett mycket större fokus på företagsaffären
3 februari
samarbete
Microsoft Teams fortsätter att växa – men inte lika snabbt
2 februari
Premium
chattbotar
Kunderna vill använda chattbotar – men är ofta missnöjda med upplevelsen
2 februari
mobiler
Fokus på kameror och prestanda i nya Galaxy S23-familjen
1 februari
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
1 februari
headset
Polys nya inear-lurar är certifierade för Teams
1 februari
Premium
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
1 februari
Krönika
Fastly: Ett innehållsnätverk räcker inte
1 februari
Veckans
mest
lästa
1.
Teams
Microsoft Teams: 99 nya supertips från experterna
2.
Telefoni
Tele2 hoppar på Operator Connect-tåget
3.
branschen
Hon tar plats i ledningsgruppen på Ericsson
4.
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
5.
5g
Nokia: Vi har redan mer än 500 byggda privata mobilnät
Annons
Sponsrat av
Genesys
Tre sätt att skapa kundlojalitet
Annons
Sponsrat av
Diploma Utbildning
Distansutbildning som passa alla
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Contact Center här
26 oktober 2022
Utbildnings-tv
Titta på Telekom idags Preconnect22 Professional här
25 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om självservice i kontaktcentret
17 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om självservice i kontaktcentret
11 oktober 2022
Premium
Kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om självservice i kontaktcentret
3 oktober 2022
På Telekom idag använder vi Cookies för att förbättra din läsupplevelse.
Läs mer om, hur och varför här.