Inga produkter i varukorgen.
Premium
Professional
Contact Center
Utbildnings-tv
Event
Connect24
Premium
Samarbete
Kontaktcenter
Branschen
E-tidning
Event
Kontakt
Premium-brev
Prenumerera
Annonsera
GDPR och cookies
Partnermedia
Karriär
Whitepaper
Pauser Media
WFM
utbildnings-tv
Titta på Preconnect23 från Telekom idag: wfm-expert från Easypark och Teams i kontaktcentret
utbildnings-tv
I går direktsände Telekom idag Preconnect23. Nu kan du titta på sändningen som sponsrades av Calabrio. Gäster var wfm-experten Stefan Holm från Easypark och kontaktcenterexperten Anders Kasberg från Office Management.
6 oktober 2023
kontaktcenter
Zoom och Calabrio i kontaktcentersamarbete
Calabrios molnbaserade wfm-lösning integreras med Zoom Contact Center.
11 april 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 3 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
3 april 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 2 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
24 mars 2023
Premium
kontaktcenter
Utbildnings-tv: Del 1 om WFM (work force management)
kontaktcenter
Work force management, WFM, är en grundläggande funktion i kontaktcentret. Tillsammans med experten Björn Forsén från Calabrio går vi igenom de senaste trenderna och tekniska hjälpmedlen.
16 mars 2023
Premium
kontaktcenter
De hade agenter i molnet redan för tio år sedan
kontaktcenter
I dag använder många företag en eller flera molntjänster, men för tio år sedan var det nästan ingen som gjorde det. Responda Group var den första kunden som började använde Calabrios publika molntjänst för bemanningsplanering.
3 februari 2023
Premium
kontaktcenter
Så får du ut maximalt av wfm-verktygen
kontaktcenter
Verktygen som hjälper dig att optimera bemanningen blir allt mer avancerade. Så här använder du dem på rätt sätt för att höja effektiviteten och få nöjdare medarbetare i kontaktcentret.
2 februari 2022
Poll
Använder ni artificiell intelligens för att förbättra cybersäkerheten i din organisation?
Nej.
Ja, ai-teknik, passar utmärkt för det ändamålet.
Nej, men vi överväger att börja göra det.
Vet ej.
Visa resultat
Poll Options are limited because JavaScript is disabled in your browser.
Senaste artiklarna
Premium
Säkerhet
Telia vässar företagsportföljen – ökat fokus på säkerhet
6 timmar sedan
branschen
Rykte: Ericsson kan överge Kista: ”Stenhårt slag för tyngd kontorsmarknad”
3 oktober
Premium
säkerhet
Tele2 använder ai-teknik för att stoppa bedrägerier
3 oktober
krönika
”Behovet av kundinsikter ökar – är du redo att lyssna?”
3 oktober
nytt jobb
Han blir ansvarig för cybersäkerhet på Conscia
3 oktober
Veckans
mest
lästa
1.
nytt jobb
Hon blir Telias nya teknikchef: ”Har visat ett starkt ledarskap i internationella positioner”
2.
AI
Stort intresse när offentlig sektor bjöds in till ai-hackathon
3.
Samarbetsverktyg
Varberg satsar på unik telefonilösning
4.
ai
De byggde en egen ai-assistent på tre månader
5.
krönika
”Baksmälla i molnet? Här är nyktra vägen till rätt molnstrategi”
Annons
Sponsrat av
Voxo
Möt utmaningarna i en snabbföränderlig värld med hjälp av samtalsanalys
Annons
Sponsrat av
Calabrio
Medarbetarnas välbefinnande – Vad innebär det och varför är det viktigare än någonsin?
Telekom idag Premium
Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.
Prenumerera
Logga in
Utbildnings-tv
Till avdelningen
Utbildnings-tv
Titta på webbinariet om 5g som en katalysator för innovation här
15 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 3/3)
1 mars
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Microsoft Copilot (del 2/3)
27 februari
Premium
utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 1 om Microsoft Copilot
20 februari
Premium
Utbildnings-tv
Utbildnings-tv: Del 3 inomhustäckning på kontoret
2 januari