VIP-frukost i samband med Connect19

Fyll i ditt namn för att anmäla dig:[contact-form-7 404 "Hittades inte"]

Frukostseminarium: Hur skulle er kundservice se ut med 10% högre kapacitet?

Vad skulle ni göra om ni plötsligt fick 10% mer tid i er kundservice? Skulle ni satsa på att få bättre svarstider, bättre kundvård, mer försäljning eller ta emot det som en besparing? Genom att använda Indicate me och i tillägg tillämpa och fokusera arbetssätt kring de mest relevanta nyckeltalen har de flesta kundtjänster 5-15% högre kapacitet att vinna.

Under 30 minuter går vi igenom hur Indicate me kan bidra till ett effektivare tidsutnyttjande. Vi tar upp praktiska exempel från några av våra kunder och resan de gjort, samt kraften i att fokusera på några få men kraftfulla nyckeltal. Vi går igenom såväl kvalitativa som operativa mått och hur man kan engagera medarbetarna att vilja uppnå högre nivåer.

Oavsett fokus eller mål för just er kundservice, har ni råd att inte nyttja dess fulla kapacitet?

Ta del av en välsmakande hotellfrukost samt en intressant föreläsning av vår samarbetspartner Indicate me. Frukosten serveras från kl. 08.00 i Brasserie X och seminariet pågår mellan kl. 08.20 till 08.50. Telekom idag Lives program startar sedan kl. 09.00 i lokalen Galaxen.

Seminariet hålls av Lina Bjelkmar, VD på Indicate me

Gör som Ving, C More och PayEx – använd Indicate me. Det ger er en 360 vy av er kundservice genom att samla viktiga nyckeltal inom kvalitet, försäljning och effektivitet i en engagerande dashboard. Medarbetare förstår och följer sin utveckling, vilket leder till ökat engagemang och självledarskap.

Lär dig mer!

Professional

Whitepaper

Contact center

Karriär

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.