Bodens kommun väljer Artivse

Affärerna Bodens kommun vill utveckla kontakten med sina innevånare och väljer därför Artvise kontaktcenter.

Bodens kommun väljer Artivse

Ordern på Artvise kontaktcenter är ett led i en satsning där Bodens kommun inför en gemensam service för invånare, företag och i förlängningen även kommunala bolag.

Artvise Kontaktcenter ska se till att såväl kontakter och ärenden hanteras effektivt och säkert och genom funktioner som Köhantering, talsvar (IVR) och callback ska Artvise Kontaktcenter även förbättra kommuninnevånarnas kontakt med kommunen.

– Vi är mycket glada över att Bodens kommun valt Artvise för att underlätta för deras medarbetare, vi noterar en ökad efterfrågan på vårt nya kontaktcenter och det är glädjande att allt fler kunder väljer Artvise, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.