Plattform: Artvise.
Arkitektur (cloud, privat cloud, onprem eller annan): Privat cloud eller onprem.
Beskriv er största fördel: Artvise kan leverera kontakcenter, ärendehantering och e-tjänster i en plattform/ett system. Det innebär att användarna sitter och jobbar i en klient. Det går att ta ut all statistik från ett system. Artvise kan importera och exportera data via ett öppet WCF-API. Mobilt bank ID för att verifiera kunden.
Beskriv en nackdel med ert system: Ibland kan Artvise upplevas som stort eftersom det finns så många möjligheter.
Vilka marknader finns er plattform på? Välj den största enheten: Sverige.
Hur många agenter har er största kund? 1000-3000.
Hur många agenter har er minsta kund? 1-10.
Vilken/vilka operatör/er kan man använda i er lösning? Artvise är partner med Tele2.
Hur integreras en växellösning i er plattform? Artvise kan integreras med flera olika växellösningar: Tele2 vxl, Mitel, Alcatel och Cisco.
Hur integreras crm i er plattform? Vilka crm-system har ni standardintegrationer för? Artvise har en enklare crm-funktion och kan integreras mot tredjpartsystem via WCF-API eller en anpassad integration.
Vilka övriga system kan integreras? Folkbokföringsregister (KIR, QID), Fastighetsregister (FIR), Kundundersökningar mot Brilliant, Telefonbok/Hänvisning KalixTele24 (XFlashLink), MSExchange kalenderkoppl. Hänvisning, Teams Status och linjestatus.
Vilka ai-funktioner är tillgängliga för era kunder idag? Är det er lösning eller genom tredjepart?
Artvise kan integreras mot tredjepartlösningar.
Vilka möjligheter till self-service-tjänster finns i er plattform?
Det finns ett flertal färdiga e-tjänster i Artvise e-tjänstekatalog som går att använda, till exempel anmälan om bassängbad, synpunktshantering och medborgarförslag och ansökan om tid för borgerlig vigsel med flera.
Vilka kanaler finns direkt tillgängliga i er lösning idag, utan att tredjepartslösning integreras?
Telefon, Textchatt, Video, SMS/MMS, E-post, Facebook, Messenger, Twitter, Callback i kö, Callback från webb, Co-browsing.
Övrig kanal som är direkt tillgänglig utan integration av tredjepartslösning? Funktion för att tolka fritt tal samt möjlighet att styra vidare baserat på och/eller spara den tolkade informationen. Text-till-tal för att skapa ljudfiler av text (finns stöd för flera språk och röster). Funktion för att i realtid synkronisera telefonbok och hänvisningar från AD till Artvise. Integration med Hitta.se för att kunna söka på Hitta.se i klienten.
Vilka övriga kanaler finns tillgängliga i er lösning idag, med hjälp av tredjepartslösning? –
Övrig kanal som är tillgänglig med integration av tredjepartslösning? –
Hur sker routing av ärenden? Automatiskt via kategorisering eller IVR-styrning eller manuellt via agenter.
Beskriv hur er IVR-lösning fungerar: –
Beskriv hur agenter har tillgång till kunskapsdatabas eller liknande: Det finns kunskapdatabas i Artvise som är sökbar och kan innehålla kunskapsposter eller importerad information från hela hemsidor eller bara viss information på hemsidor. Det gör kunskapdatabasen enkel att administrera då informationen uppdateras samtidigt som den ändras på hemsidan. Till detta går det att lägga till checklistor för att alltid få med rätt information.
Vilka möjligheter finns till utgående kampanjer från agenter? –
Kan man göra kundundersökningar i er lösning? Ja, direkt i vår lösning
Vilka andra möjligheter till statistik och analys finns i er plattform? Det finns färdiga standardrapporter i Artvise samt möjlighet att skapa egna rapporter. Rapporterna går sedan att lägga på permutation så att det skicka ut till önskade e-postadresser enligt satta tidsparametrar.
Beskriv er wfm-lösning: –
Vilka ytterligare funktioner är mest efterfrågade av era kunder just nu? Besökssystem för att hantera besökare, med möjlighet att ta ut information från systemet vid eventuella krissituationer. Funktion för att ge möjlighet att genomföra medlyssning från valfri plats.
Nämn två saker ytterligare som det är viktigt för befintliga och nya kunder att känna till om er lösning: Artvise är ett svenskt mjukvarubolag som lyssnar på sina kunder och utvecklar/anpassar sitt system för att möte kundernas krav/önskemål. Artvise ingår i Confirma Software som är en stark ägare på den nordiska marknaden.
Artvise – kontaktcenterguiden 2023
Någonting är fel
Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium
Läs vidare – starta din prenumeration
- Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
- Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
- Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
- Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant? Logga in och läs vidare.
Här hittar du hela guiden: