nr-logo

Bevakar den svenska telekombranschen

Vinklat

  • Annons 1

  • Annons 2

Svenska kontaktcenters behöver växla upp

ANALYS. Efter att ha lyssnat på 70 föreläsningar av Contact Center Worlds pristagare från hela världen är jag frustrerad. Varför ligger vi så mycket efter i Norden? Varför tar vi inte personal- och kundnöjdheten till samma nivå som företag i Sydafrika, Turkiet, Indonesien…

  • Annons 3

Förändring – bra när det drabbar andra?

Krönika

Varför har vi så svårt att hantera förändring i arbetslivet? Att omfamna förändring manar högfakturerande organisationskonsulter och förståsigpåare, medan de flesta av oss artigt håller med och hoppas att vi får fortsätta jobba på som vanligt.

Slaget om kundernas nöjdhet

Krönika

Alla har vid det här laget förstått att kundnöjdhet har en direkt koppling till ”vinna eller försvinna”. Hög kundnöjdhet leder till fler kunder som dessutom är beredda att betala mer för våra tjänster och stannar längre. Frågan är bara vad man gör för att höja kundnöjdheten.