Babyshop vässar supporten

Affärer E-handeln Babyshop ska hädanefter hantera sin kundsupport i Servits Ehelpdesk.

Babyshop vässar supporten

E-handeln för barnkläder Babyshop har valt Servit Ehelpdesk för att hantera sin support. Tjänsten ska kunna ge företaget möjlighet att hantera inkommande ärenden från flera olika kontaktytor och på olika språk på ett enhetligt och flexibelt sätt.

– Servit Ehelpdesk ger oss en lösning med den flexibilitet och funktionalitet som vi behöver för att kunna fortsätta att växa, säger Linn Tagesson, delägare och projektansvarig på Babyshop.

Företaget grundades 2006 av Linn och Marcus Tagesson. Nyligen köpte Babyshop även upp en brittisk e-handel och räknar inom kort att för det gemensamma bolaget ha en omsättning på över 400 miljoner kronor.

Med den nya lösningen från Servit hoppas man kunna möta tillväxten och man får även möjlighet till tydligare statistik och uppföljning i supporten.

– Vi är mycket nöjda med att Babyshop har valt oss som leverantör. Det stärker oss i vår övertygelse att vårt arbete med att bredda vår lösning för att attrahera e-handlare har varit rätt väg framåt för oss, säger Conny Thimrén, produktansvarig på Servit.

Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.