Bättre köhantering i mobil växel

Operatören Telavox har uppdaterat sin mobila växeltjänst för småföretag med bättre hantering av köer och ringgrupper.

Bättre köhantering i mobil växel

Telavox mobil växel är en växeltjänst som riktar sig till företag med upp till 19 anställda. De har nu fått vässade funktioner för hantering av samtal som kommer in på olika gruppnummer. För varje kögrupp går det nu att separat ställa in hur länge den som ringer maximalt få vänta i kö innan samtalet kopplas över till en röstbrevlåda eller kanske en extern svarsservice. För den som svarar på samtalet ska det också bli tydligare att det är någon som ringt in via ett gemensamt nummer. Detta sker genom att det finns möjlighet att lägga till siffror i slutet av den inringandes nummer som indikerar vilken anknytning han eller hon har ringt.

I och med den senaste uppdateringen har det också blivit möjligt att ladda ner sina fakturor direkt i mobilen och mobilappen har fått ett gränssnitt som uppges vara enklare att hantera.

Telekom idag

Telekom idag Premium

- för dig som behöver full koll på framtidens kommunikation och telekombranschen.
Just nu begränsat erbjudande!

Gratis nyhetsbrev!

De viktigaste nyheterna direkt i mejlen. Helt kostnadsfritt!
Skickar begäran
Jag godkänner att Telekomidag sparar mina uppgifter