CRM-guiden 2024: Lime

CRM-guiden 2024: Lime

1. Hur många användare lämpar sig tjänsten för?

Någonting är fel

Du är inloggad som prenumerant hos förlaget Pauser Media, men nånting är fel. På din profilsida ser du vilka av våra produkter som du har tillgång till. Skulle uppgifterna inte stämma på din profilsida – vänligen kontakta vår kundtjänst.
Telekom idag premium

Läs vidare – starta din prenumeration

  • Tillgång till vår digitala Premium-tjänst om professionell kommunikation.
  • Nischade nyhetsbrev för Professional och Contact Center.
  • Få tillgång till alla avsnitt i vår utbildnings-tv om Teams-telefoni, SD-Wan och Chattbotar.
  • Sex papperstidningar om året med tydligt fokus på Telekom-branschens viktigaste frågor.
Redan prenumerant?

Från tio användare och uppåt.

2. Vad är styrkan med er lösning?

Lime är ett flexibelt och användarvänligt CRM-system som enkelt kan anpassas efter olika företags behov. Det erbjuder kraftfulla integrationsmöjligheter och omfattande funktioner för kundhantering. Det intuitiva gränssnitt gör det lätt för företag att snabbt komma igång och effektivt hantera sina kundrelationer.

3. Hur skalbar är tjänsten?

En av styrkorna med Lime är att vi är skalbara. Vi implementerar Lime CRM hos kunder för hur de jobbar idag och vi är redo att ändra i lösningen tillsammans med kunden beroende på hur de jobbar imorgon.

4. GDPR-compliance? Ja.

5. Teknik? Möjligt med både cloud och on-premise.

6. Möjlighet till API-integrationer? Vi har ett REST-API som används av de flesta kunderna för att säkerställa bredden i det data som kunderna jobbar med i Lime CRM

7.Spåra leads? Vi har webbformulär in i Lime CRM och leadsflöden i Lime CRM. På detta har vi MA för att säkerställa nurturing osv.

8.Marketing automation: Ja. MA, newsletter, event och feedback (NPS)

9.Business Intelligence: Lime erbjuder inbyggda BI-verktyg som gör det möjligt att skapa detaljerade rapporter och dashboards direkt i CRM-systemet. Lime kan även integreras med externa BI-lösningar

10.Koppling till telefoni: Via vårt REST-api kan vi koppla mot telefonlösningar.

11.Koppling till contact center: Ja, en stor del av våra kunder jobbar med ärendehantering i Lime CRM och många kunder har vunnit priser för just det arbetet.

12.Skicka nyhetsbrev från crm-systemet: Ja, tillbaka för vi statistik och öppningsfrekvens samt klick.

13.Säkerhet: Vi följer alla lagar och förordningar för att kunna erbjuda våra kunder det bästa.

14.AI: Lime använder bland annat ai för att analysera stora datamängder och identifiera trender och mönster som kan vara svåra att upptäcka manuellt. Detta inkluderar:Prognostisering av försäljning och identifiering av kundbeteenden. Det används också ai-funktionalitet för att bedöma och prioritera leads baserat på olika attribut och tidigare beteenden. Lime kan också använda NLP för att förbättra kommunikationen och interaktionen med kunder i form av Automatiserad e-postanalys och med chatbots-integrationer.

15.Övriga nyckelfunktioner? Vi är starka inom våra vertikaler: Utility, Real Estate, Consultancy, Finance, Membership, Transport & Logistics, Machine and Equipment, Wholesale och Construction.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.