Nu har Imbox avslöjat vilka av deras kunder som belönas med utmärkelsen ”Imbox customer service awards 2023”. Inbox är ett svenskt företag som har lockat många kunder med sin helt egenutvecklade kundserviceplattform.
Almi, Volvo, Polarn o pyret, Bilia och Apohem är några av de organisationer som belönas i år. Detta för att de har lyckats erbjuda kunderna snabb och lättilgänglig service genom att arbeta innovativt med Imbox platform.
Enligt Imbox visar årets vinnare upp fantastiska resultat samtidigt som man överträffar ett antal högt ställda kriterier gällande tillgänglighet, mänsklig service och kundnöjdhet.
Vinnarna utses genom att Imbox går igenom insamlade data i en första utgallring. De organisationer som visar bäst resultat gällande till exempel kundnöjdhet och svarstid i chatten har gått vidare till en andra omgång, där en jury från Imbox utsett tolv vinnare.
Hela listan med de tolv vinnarna hittar du hos Imbox.