De är bäst på kundservice enligt Imbox

kontaktcenter Bilia, Elon och Apohem är några av vinnarna när Imbox delar ut priser till de företag som arbetar innovativt och erbjuder snabb och lättillgänglig kundservice.

De är bäst på kundservice enligt Imbox

Nu har Imbox avslöjat vilka av deras kunder som belönas med utmärkelsen ”Imbox customer service awards 2023”. Inbox är ett svenskt företag som har lockat många kunder med sin helt egenutvecklade kundserviceplattform.

Almi, Volvo, Polarn o pyret, Bilia och Apohem är några av de organisationer som belönas i år. Detta för att de har lyckats erbjuda kunderna snabb och lättilgänglig service genom att arbeta innovativt med Imbox platform.

Enligt Imbox visar årets vinnare upp fantastiska resultat samtidigt som man överträffar ett antal högt ställda kriterier gällande tillgänglighet, mänsklig service och kundnöjdhet.

Vinnarna utses genom att Imbox går igenom insamlade data i en första utgallring. De organisationer som visar bäst resultat gällande till exempel kundnöjdhet och svarstid i chatten har gått vidare till en andra omgång, där en jury från Imbox utsett tolv vinnare.

Hela listan med de tolv vinnarna hittar du hos Imbox.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.