Connect24 Contact Center

Framtidens kundmöte med fokus på teknik, ledarskap och analys

Kundmötet blir allt viktigare – och rätt cx-strategier och tekniklösningar säkerställer vägen till framgång. På höstens Connect24 Contact Center kommer ett antal kunniga talare ge dig tips och inspiration om hur du lyckas med kundmötet, idag och imorgon. Du har dessutom en unik möjlighet att nätverka och besöka företagen som finns på plats i utställningsdelen.

Connect24 Contact Center

28 november 2024 08:00 - 17:10
Stockholmsmässan, T-delen
Från 7990 kr
Exkl. moms
Boka plats

Inspirerande förmiddag

Fyra föreläsare ger sitt perspektiv på det moderna kundmötet. De kommer att berätta om teknik, ledarskap och hur man bygger en kundservice som hjälper verksamheten att växa och utvecklas.

Fördjupande eftermiddag med egna val

Under eftermiddagen kan deltagarna välja mellan tre olika spår att fördjupa sig inom: Det moderna kundmötet, Det moderna kontaktcentret och Bättre ledarskap i kontaktcentret. Varje spår bjuder på fem programpunkter som kommer att ge konkreta tips om hur du får din verksamhet att växa och utvecklas.

Vi upprepar fjolårets succé med en dubbelkonferens på Stockholmsmässan, där du som besökare fritt kan välja vilka pass du vill gå på under dagen. Välkomna till Stockholmsmässan i Älvsjö den 28 november och Connect24 Contact Center och Connect24 Professional.

Program

  • 08:00 - 09:00

    Registrering och frukostmacka

    Innan programmet startar är du välkommen att registrera dig, ta en kopp kaffe och en frukostmacka. Här kan du också besöka utställningen.
  • 09:00 - 09:10

    Välkomna!

    Mats Stålbröst Moderator, Telekom idag

    Telekom idags chefredaktör Mats Stålbröst som är moderator för dagen inleder programmet.
  • 09:10 - 09:50

    Faktorerna som formar framtidens digitala kundmöte

    Fredrik Lemming Helhetsansvarig för Telias kontaktcenterplattform Ace

    Fredrik Lemming är huvudansvarig för Telias egen kontaktcenterplattform Telia ACE och kommer att spana in i framtiden. De senaste åren har mycket kretsat kring ai-teknikens utveckling och möjligheter och flera kontaktcenter använder sig av ai i prakt ...se meriken. Vad kan vi förvänta oss de kommande åren och vilka andra stora trender kommer att forma kundmötet? ...se mindre
  • 09:50 - 10:30

    Kundledarskap – gör kundens röst hörd i din organisation

    Helén Rigamonti CX-expert, föreläsare och författare

    Med 25 års erfarenhet av att ta strid för kunden i ledningsgruppen har Helén Rigamonti identifierat vanliga misstag och fallgropar i leveransen av rätt kundupplevelse. Dessa lärdomar belyser vikten av att kundens röst inte bara hörs utan också påverk ...se merar beslutsprocesserna inom organisationen. Detta definierar en genuint kundcentrerad organisation. ...se mindre
  • 10:30 - 10:40

    Presentation av utställarna

  • 10:40 - 11:05

    Förmiddagspaus med kaffe och mingel

    Under förmiddagspausen kan du passa på att hämta kaffe, interagera med talare, utställare och andra deltagare.
  • 11:05 - 11:40

    Strategin bakom Vimlas höga kundnöjdhet

    Erik Sjöberg Chef, Vimla

    Vimla toppar gång på gång listan över operatörer som har högst kundnöjdhet. Erik Sjöberg berättar om knepen som får kunderna på fall.
  • 11:40 - 12:00

    Effektivt ledarskap inom kundservice

    Ai-tekniken används redan inom flera svenska kommuner för att öka effektiviteten och ta fram insikter om vad det är medborgarna vill ha. Men vilka är fallgroparna och hur vet man att man väljer rätt teknikplattform? Talare presenteras inom kort.
  • 12:00 - 13:00

    Lunchpaus i utställningen

    Nu är det dags att fylla på med lite lunch som serveras i utställningsområdet.
  • 13:00 - 15:55

    Spår 1: Det moderna kundmötet

    • 13:00 - 13:25

      Coachning av medarbetarna – extra viktigt i tuffa tider

      Emilie Loman Serviceproffs, Wowservice

      Medarbetarna i kontaktcentret får utökat ansvar och tillgång till nya kraftfulla verktyg, men hur ska du som ledare agera för att verktygen ska motivera istället för att orsaka högre stressnivåer? Kundserviceexperten Emilie Loman är tillbaks på Conne ...se merct Contact Center för att berätta om hur du får medarbetarna att må så bra som möjligt och jobba tillsammans som ett effektivt team. ...se mindre
    • 13:30 - 13:55

      Därför satsar Nacka kommun på att utbilda alla anställda i bemötande

      Annmarie Palm Service- och kundbemötandedirektör, Nacka kommun

      Nacka kommun har utbildat alla 4000 medarbetare i bemötande. Service- och kundbemötandedirektören Annmarie Palm berättar om varför, hur arbetet har bedrivits och vilka effekter man förväntar sig på kort och lång sikt.
    • 14:00 - 14:25

      Effektivt ledarskap inom kundservice

      Pernilla Klarqvist Ccso, Resurs bank

      Pernilla Klarqvist leder en kundserviceavdelning med 250 medarbetare på Resurs Bank och har 15 års erfarenhet av ledarskap. Hon kommer att berätta om hur man leder arbetet i kundservice för att öka effektiviteten och engagera medarbetarna.
    • 14:30 - 14:55

      Eftermiddagspaus med mingel

      Fyll på med kaffe och fika medan du minglar med besökare och utställare.
    • 15:00 - 15:25

      Här kan AI göra mest nytta i din kundservice

    • 15:30 - 15:55

      Programpunkt presenteras inom kort

  • 13:00 - 15:55

    Spår 2: Det moderna kontaktcentret

    • 13:00 - 15:55

      Spårval

      Fem spårval på temat "Det moderna kontaktcentret" presenteras inom kort.
  • 13:00 - 15:55

    Spår 3: Bättre ledarskap i kontaktcentret

    • 13:00 - 15:55

      Spårval

      Fem spårval på temat "Bättre ledarskap och analys" presenteras inom kort.
  • 15:55 - 16:10

    Eftermiddagspaus med mingel

    Fyll på med kaffe och fika medan du minglar med besökare och utställare i dagens sista paus.
  • 16:10 - 16:30

    Programpunkt presenteras inom kort

  • 16:30 - 17:00

    Programpunkt presenteras inom kort

  • 17:00 - 17:10

    Summering av dagen

    Dagens moderator sammanfattar de viktigaste lärdomarna från dagens alla föreläsare.
  • 17:10 - 18:15

    Post Connect24

    Stanna kvar, connecta, mingla och sammanfatta dagen tillsammans med oss efter en inspirerande dag på Connect24 Contact Center.

Talare

Huvudprogram

Fredrik Lemming

Helhetsansvarig för Telias kontaktcenterplattform Ace

Helén Rigamonti

CX-expert, föreläsare och författare
Heléns passion är att göra kundens röst hörd i organisationer när hon agerar inspiratör, mentor och strategisk rådgivare inom customer experience. Hon har lång erfarenhet som chef och ledare i både pr ...se merivat och offentlig sektor, även internationellt. Nu undervisar hon i CX Management på IHM Business School och är aktuell med boken Customer Experience Management på svenska – att leverera rätt kundupplevelse. ...se mindre

Erik Sjöberg

Chef, Vimla

Mats Stålbröst

Moderator, Telekom idag

Spårval

Emilie Loman

Serviceproffs, Wowservice

Annmarie Palm

Service- och kundbemötandedirektör, Nacka kommun

Pernilla Klarqvist

Ccso, Resurs bank

FAQ

Om Connect

Två gånger om året samlar vi ungefär 400 besökare på våra konferenser Connect, en av få oberoende mötesplatser i branschen. Programmet tas fram av redaktionen på Telekom idag och som besökare får du teoretiska och praktiska kunskaper för att utveckla dina möjligheter att skapa framtidens professionella kommunikation. Konferensen vänder sig till IT-chefer, ansvariga för kundtjänst eller som jobbar i telekombranschen.

Så fungerar spårvalen

När det är dags för spårval under konferensen kan du välja fritt vilka föreläsningar du önskar gå på, ingen föranmälan krävs. 

Hitta till konferensen

Connect24 den 28 november håll på Stockholmsmässan, T-delen.

Adress: Mässvägen 1, 125 30 Älvsjö

Med pendeltåg: Cirka 10 minuters resväg från Stockholm Central till Älvsjö Station. Stockholmsmässan ligger ca 5 minuters promenad från pendeltågsstationen. 

Parkering: Parkering finns i Stockholmsmässans garage eller på de öppna parkeringarna runt omkring mässan. 

Inför konferensen

När du har bokat in dig på konferensen kommer du få en bokningsbekräftelse, därefter kommer du få mer information skickad till närmare konferensen. Dagen innan konferensen kommer du att få en QR-kod skickad till dig som du visar upp vid registreringen. 

Efter konferensen 

Efter konferensen kommer du få en dokumentation skickad till dig med alla presentationer. I samband med det får du även en utvärdering skickad till dig.

Specialkost

Om du har behov av specialkost under konferensen anmäler du det via en länk som skickas ut inför konferensen.

Kontakt

Har du frågor eller vill få hjälp med din bokning är du välkommen att kontakta oss på event@pausermedia.se eller 08-517 955 30.

Premium Partner

Partner

Intresserad av att bli partner?

Visa mer

Två gånger om året samlar vi ungefär 400 besökare på våra konferenser Connect, en av få oberoende mötesplatser i branschen. Om du är intresserad av att bli partner till Connect24 och vill veta mer om våra partnerpaket, välkommen att kontakta oss.

Lars Schön
lars.s@pausermedia.se
08-517 955 89