Connect24 Contact Center

Framtidens kundmöte med fokus på teknik, ledarskap och analys

Kundmötet blir allt viktigare – och rätt cx-strategier och tekniklösningar säkerställer vägen till framgång. På höstens Connect24 Contact Center kommer ett antal kunniga talare ge dig tips och inspiration om hur du lyckas med kundmötet, idag och imorgon. Du har dessutom en unik möjlighet att nätverka och besöka företagen som finns på plats i utställningsdelen.

Connect24 Contact Center

28 november 2024 08:00 - 17:15
Stockholmsmässan, T-delen
Från 7990 kr
Exkl. moms
Boka plats

Inspirerande förmiddag

Tre föreläsare ger sitt perspektiv på det moderna kundmötet. De kommer att berätta om teknik, ledarskap och hur man bygger en kundservice som hjälper verksamheten att växa och utvecklas. Förmiddagen avslutas med en paneldebatt där vi sätter samman alla perspektiv till en helhet.

Fördjupande eftermiddag med egna val

Under eftermiddagen kan deltagarna välja mellan tre olika spår att fördjupa sig inom: Det moderna kundmötet, Det moderna digitala kundmötet och Modernt ledarskap och analys. Varje spår bjuder på fem talare som kommer att ge konkreta tips om hur du får din verksamhet att växa och utvecklas.

Vi upprepar fjolårets succé med en dubbelkonferens på Stockholmsmässan, där du som besökare fritt kan välja vilka pass du vill gå på under dagen. Välkomna till Stockholmsmässan i Älvsjö den 28 november och Connect24 Contact Center och Connect24 Professional.

Premium Partner

Partner