Connect24

Framtidens kommunikationslösningar
för medarbetare och kunder

Den 25 april bjuder Telekom idag in till konferensen Connect24, mötesplatsen för dig som vill hänga med i utvecklingen av moderna samarbetsverktyg, kommunikationsplattformar och framtidens kundmöte.

Connect24

25 april 2024 08:50 - 16:55
Quality Hotel Globe i Stockholm
7990 kr
Exkl. moms
connect contact center

Teknikutvecklingen har gett oss fantastiska möjligheter att kommunicera och samarbeta mer effektivt, men det är samtidigt utmanande att välja rätt teknik och strategi. Vad ska man tänka på när man väljer molntjänst eller nätverkslösning? Hur vet man vilken samarbetsplattform eller telefonilösning som är framtidssäker och passar just er verksamhet?

Var med på en inspirerande heldag som ger dig kunskapen som behövs för att välja rätt verktyg och ta din verksamhet in i framtiden. Här finns det också stor möjlighet att nätverka och att träffa flertalet utställare. Välkommen!

Program

  • 08:00 - 08:50

    Registrering och frukost

    Galaxen foajé
    Innan programmet startar är du välkommen att registrera dig. Vi bjuder också på en frukostmacka och kaffe och te. Här finns också möjlighet att besöka utställningen.
  • 08:50 - 09:00

    Välkommen!

    Galaxen

    Kalle Anrell Moderator spårval, Telekom idag

    Gabriel Nilsson Moderator spårval, Telekom idag

    Mats Stålbröst Moderator, Telekom idag

    Telekom idags chefredaktör Mats Stålbröst, som är dagens moderator, inleder programmet tillsammans med övriga moderatorer.
  • 09:00 - 10:20

    Pass 1: Framtidsspaningar om kommunikation och kundmöte

    Dagen inleds med två keynote-talare som berättar om vad vi kan vänta oss av framtidens kommunikation och kundmöten: Magnus Leonhardt från Telia och Silvia Bakir från Tre.
  • 09:00 - 09:40

    Framtidens kommunikation

    Galaxen

    Magnus Leonhardt Strategi- och innovationschef, Telias företagsaffär

    Magnus Leonhardt från Telia spanar in i framtiden och berättar om möjligheterna med framtidens mobilnätverk och artificiell intelligens.
  • 09:40 - 10:20

    Framtidens digitala kundmöte

    Galaxen

    Silvia Bakir Kundservicedirektör, Tre

    Vilka är de viktigaste trenderna som formar framtidens digitala kundmöte? Silvia Bakir, kundservicedirektör på operatören Tre, berättar om vilka områden som är viktigast att fokusera på för att lyckas få både nöjda kunder och medarbetare.
  • 10:20 - 10:30

    Presentation av utställarna

    Galaxen
    Varje utställare får 20 sekunder på sig att fånga ditt intresse i en klassisk hisspitch.
  • 10:30 - 11:00

    Förmiddagspaus med kaffe och mingel

    Galaxen foajé
    Fyll på med kaffe och fika medan du minglar med besökare och utställare. Passa också på att tävla i dagens tävling!
  • 11:00 - 12:00

    Pass 2: Framtidsspaningar om moderna samarbetslösningar och säkerhet

    Nya samarbetsverktyg i kombination med den senaste ai-tekniken kan hjälpa oss att kommunicera mer effektivt än någonsin tidigare, men det ställs samtidigt allt högre krav på säkerheten. Niklas Olsson Hellström från Exobe och Henrik Hammarström berätt ...se merar om möjligheterna och utmaningarna. ...se mindre
  • 11:00 - 11:30

    Framtidens samarbetsverktyg

    Galaxen

    Niklas Olsson Hellström Founder & Head Coach, Exobe

    Idag kan vi samarbeta säkert och effektivt, oavsett om vi befinner oss på kontoret eller jobbar på distans. Niklas Olsson Hellström berättar om hur vi kan dra nytta av fördelarna med den senaste tekniken och vad vi kan förvänta oss av framtiden.
  • 11:30 - 12:00

    Framtidens säkra kommunikation

    Galaxen

    Henrik Hammarström Chef för B2B, Globalconnect Sverige

    Säkerhet blir en allt viktigare prioritering för företag och organisationer. Hotlandskapet förändras ständigt. Henrik Hammarström pratar om de senaste trenderna på området, delar med sig av sina framtidsspaningar och bjuder på sina bästa tips för at ...se mert vässa cybersäkerheten. ...se mindre
  • 12:00 - 12:05

    Genomgång av eftermiddagens spårval

    Galaxen

    Kalle Anrell Moderator spårval, Telekom idag

    Gabriel Nilsson Moderator spårval, Telekom idag

    Mats Stålbröst Moderator, Telekom idag

    Moderatorerna berättar om eftermiddagens föreläsningar på de tre olika spårvalen.
  • 12:05 - 13:15

    Lunchpaus

    Restaurangen, vån 7
    Nu är det dags att fylla på med lite lunch från restaurangen på Quality Hotel Globe. Därefter serveras kaffe i Galaxens foajé. Chansen finns fortfarande att vara med i vår tävling.
  • 13:15 - 16:15

    Spår 1: Effektiva och värdeskapande kundmöten

    • 13:15 - 13:45

      Framtidens kontaktcenter: Från växel till värdecenter med ai som chef

      Galaxen 1

      Eric P. Stark Verksamhetsutvecklare, Mölndals stad

      I en inspirerande föreläsning kommer Eric P. Stark, verksamhetsutvecklare på Mölndals stad, guida oss genom en resa från traditionella arbetsmetoder till kraftfulla dataanalysverktyg. Eric kommer bland annat att berätta om möjligheterna med ai-teknik ...se meren, hur kontaktcentret kan bli en motor i ditt innovationsarbete och varför kommunala kontaktcenter bör styra invånarna mot så mycket självservice som möjligt. ...se mindre
    • 13:45 - 14:15

      Så bygger Telenor en hybrid kundservice

      Galaxen 1

      Christoffer Lundström Chef för kundservice inhouse på Telenor

      Christoffer Lundström berättar om operatörens resa från en helt outsourcad kundservice till en hybridlösning och vilka drivkrafter som ligger bakom beslutet.
    • 14:15 - 14:45

      Agent & AI - Yin och Yang i kundservice (talarpunkt från sponsor: Calabrio)

      Galaxen 1

      Björn Forsén Enablement program manager, Calabrio

      De flesta analytiker ser färre ärenden som kräver manuell hantering i kundservice framöver, då chattbotar blir bättre på att hjälpa kunder med hjälp av AI. De behöver dock mänskligt stöd för att veta vad och hur de ska kommunicera. Samtidigt får agen ...se merter hantera mer komplicerade ärenden, i fler olika kanaler. De behöver därför mer, och individanpassad, träning, där AI kan vara en utmärkt coach och assistent. En spaning mot hur framtidens kundservice kan se ut, och verktygen som behövs, både för det automatiserade och mänskliga kundmötet. ...se mindre
    • 14:45 - 15:15

      Hitta rätt tonalitet i kundkommunikationen

      Galaxen 1

      Emilie Loman Serviceproffs, Wowservice

      Hur ser man till att medarbetarna i kundservice har samma tilltal och tonalitet i mötet med kunderna? Och hur säkerställer vi att de nya ai-verktygen inte gör kundmötet mindre personligt? Emilie Loman ger dig konkreta tips och råd om hur ni får hela ...se merkontaktcentret att jobba mot samma mål. ...se mindre
    • 15:15 - 15:45

      Skellefteå kraft och Brilliant: Så skapar vi bra kundupplevelser i turbulenta tider

      Galaxen 1

      Angela Hägglund Kundservicechef, Skellefteå kraft

      David Scharfstein Affärsområdeschef, Brilliant Future

      Trots energibranschens tuffa kris med höjda priser, oroliga kunder och konkurrens har Skellefteå kraft lyckats bli finalist två år i rad i Brilliant Awards. David Scharfstein från Brilliant berättar om de senaste trenderna utifrån Brilliants data och ...se mer Angela Hägglund från Skellefteå kraft delar sina erfarenheter av att gå ur en turbulent tid med fortsatt fokus på engagerade medarbetare och bra kundupplevelser. ...se mindre
    • 15:45 - 16:15

      Den nya verkligheten med generativ ai inom kundservice

      Galaxen 1

      Nate Nguyen Affärsutvecklingschef, Capturi

      Nate från Capturi dyker ned i den spännande världen av ai inom konversationsanalys. Presentationen kommer att ge dig förståelse av för-och nackdelar av teknologin, samt visa hur du kan använda det på effektivt sätt i er kundserviceorganisation, redan ...se mer idag. Du kommer även få insikter hur du kan använda data för att implementera en dynamisk ai-assistent och en ai-agent. ...se mindre
  • 13:15 - 16:15

    Spår 2: Modern teknik i kontaktcentret

    • 13:15 - 13:45

      Kicks generativa ai-bot svarar på kundernas frågor

      Galaxen 2

      Oskar Wilhelmsson Data scientist, Kicks Group

      Kicks Beauty Bot är en egenutvecklad, smart sökmotor som bygger på ChatGPT och som kan besvara kundernas frågor. Kicks experter berättar om vilka resultat man hittills sett och hur framtiden för tekniken ser ut.
    • 13:45 - 14:15

      Framgångsrecept för självservice i kontaktcentret

      Galaxen 2

      Sofia Alexus Vd, Kundo

      Automatisering och självbetjäning är de hetaste trenderna inom kundservice 2024. Nya lösningar gör att man kan flytta kunskapen närmare kunden och tillgodose kundens förändrade preferenser och behov av service. I takt med teknikens framfart blir ai e ...se mern viktig pusselbit i framtidens kundservice. Tillsammans kommer vi att titta på de senaste trenderna, vilka lösningar som kommer att trenda på marknaden samt konkreta tips för hur man ska lyckas som bolag med att skapa en servicemix med både självservice och ärendehantering som möter kundernas bredare preferenser. ...se mindre
    • 14:15 - 14:45

      Talarpunkt från sponsor (Voxo): Så har Elon använt insikter och data för att transformera hela sin verksamhet

      Galaxen 2

      Johan Wadenholt Vd, Voxo

      Jakob Dahlner CTO på Elon Group

      Voxos vd Johan Wadenholt och Jakob Dahlner, CTO på Elon Group AB, berättar om Elons datadrivna transformation och hur man går från insikter till handling.
    • 14:45 - 15:15

      Framgångsfaktorer för en GenAI-chattbot

      Galaxen 2

      Anders Clarin Vd, Hello Ebbot

      Generativ ai medför helt nya möjligheter för automatisering av kundserviceprocesser och redan idag används generativ ai för att skapa nya generationens chattbotar som är både mer effektiva och mer personliga. Men hur lyckas man egentligen med en GenA ...se merI-chatbot i kundservice? Tillsammans utforskar vi de senaste trenderna inom ai och diskuterar förutsättningar för hur man inom kundservice framgångsrikt kan hänga med i ai-utvecklingen. Ta del av lärdomar och framgångsfaktorer från projekt där generativa ai-chattbotar framgångsrikt lanserats mot slutkund. ...se mindre
    • 15:15 - 15:45

      Frigör kraften hos generativ ai i kontaktcentret: Ett holistiskt tillvägagångssätt för process-, data- och teknikintegration

      Galaxen 2

      Cheryll Aganda Chief of Advisory and Insights Services, Transcom

      Allt fler organisationer integrerar generativa ai-lösningar i sina kommunikationsplattformar och kontaktcenter, som chattbotar och virtuella assistenter. Det är därför avgörande att förstå vikten av att anpassa ai-affärsambitioner och mål med förbätt ...se merrade affärsprocesser, dataskyddspraxis och övergripande teknikarkitektur. Ett integrerat tillvägagångssätt säkerställer att ai implementeras effektivt, ansvarsfullt och samtidigt levererar maximalt värde.Föredraget hålls på engelska. ...se mindre
    • 15:45 - 16:15

      Panelsamtal: Så drar vi nytta av ai i kontaktcentret

      Galaxen 2

      Lina Bjelkmar Vd, Indicate me

      Linda Moser Senior Account Manager & Business Developer, Connectel

      Rickard Janz Product Marketing Manager, Puzzel

      Mats Stålbröst Moderator, Telekom idag

      Det finns många användningområden för artificell intelligens i kontaktcentret. Vi diskuterar möjligheterna och knepen som hjälper dig att maximera nyttan av den senaste teknikutvecklingen.
  • 13:15 - 16:15

    Spår 3: Framtidens smarta samarbete

    • 13:15 - 13:45

      Säkra samarbetsverktyg för offentlig sektor

      Cosmos, vån 3

      Anna Engström Produktansvarig, Safos, Försäkringskassan

      Kenneth Edwall It-arkitekt, Försäkringskassan

      Produktansvariga Anna Engström och it-arkitekten Kenneth Edwall från Försäkringskassan berättar om utvecklingen av Safos och framtiden för samarbetsverktyget som används av en rad svenska myndigheter.
    • 13:45 - 14:15

      Vår vision för framtidens arbetsplats

      Cosmos, vån 3

      Kristoffer Nord Digital Workplace Manager, Avoki

      Anders Kasberg Telefoni- och kontaktcenterexpert, Avoki

      Hur kommer framtidens arbetsplats se ut och vilka smarta tekniklösningar kommer att vara viktigast? Anders Kasberg och Kristoffer Nord från Avoki (före detta Office Management) berättar om några tänkbara scenarion.
    • 14:15 - 14:45

      Därför är inomhustäckning viktigt

      Cosmos, vån 3

      Tommy Ljunggren Senior rådgivare och konsult inom telekom

      Tommy Ljunggren från Proptivity berättar om möjligheterna med operatörsneutrala inomhusnätverk.
    • 14:45 - 15:15

      Därför bygger svenska regionen ett privat 5g-nätverk

      Cosmos, vån 3

      Magnus Bjureblad Produktområdesansvarig Telekom, Västra Götalandsregionen

      Christian Bohlin IT-strateg, Västra Götalandsregionen

      Västra Götalandsregionen planerar att bygga ett av Sveriges största privata 5g-nätverk. Projektledarna Magnus Bjureblad och Christian Bohlin berättar om vägvalen, utmaningarna och vilka effekter man förväntar sig.
    • 15:15 - 15:45

      Så upphandlar du en telefonilösning 2024

      Cosmos, vån 3

      Kent Sävåsen Konsult, B3 Consulting

      Vad är viktigast att tänka på och vilka frågor ska du ställa till leverantörerna innan du väljer en telefonilösning till företaget 2024? Och vilka är de viktigaste telefonitrenderna?
    • 15:45 - 16:15

      Panelsamtal: Säkert samarbete i en osäker omvärld

      Cosmos, vån 3

      Jimmy Ahlstrand Chef för Corporate affairs och strategi på Telenor Sverige

      Åsa Schwarz It-säkerhetsexpert, Knowit.

      Fredrik Johansson Tekniskt ansvarig på Palo Alto Networks i Sverige.

      Vi samarbetar och kommunicerar allt mer i digitala kanaler, men hur säkerställer vi att plattformarna lever upp till högt ställda krav på säkerhet och tillförlitlighet? Och hur får vi de anställda att följa organisationens säkerhetspolicy?
  • 16:15 - 16:35

    Eftermiddagspaus med fika och mingel

    Galaxen foajé
    Fyll på med kaffe och fika medan du minglar med besökare och utställare. Ta sista chansen att vara med i dagens tävling!
  • 16:35 - 17:05

    Så går du från teori till praktik inom AI

    Galaxen

    Nader Kouri Digital strateg och föreläsare.

    Artificiell intelligens har snabbt seglat upp på agendan hos alla företag och organisationer. Men hur ska man gå till väga för att konkretisera AI i sin verksamhet? Hur kommer man igång? Nader Kouri, konsult inom utvecklingsledning och digitala strat ...se meregier, visar på några praktiska centrala steg i förflyttningen från teori till praktik. Att bli modiga tillsammans, att acceptera det oförutsägbara och att våga vara innovativ och experimenterande är några av de frågor som Nader Kouri utforskar. Du får också en inblick i några av de mest intressanta ai-verktygen och får tips om hur de kan hjälpa dig i ditt dagliga arbete. ...se mindre
  • 17:05 - 17:15

    Summering och prisutdelning

    Galaxen
    Dagen sammanfattas av moderatorerna och vinnarna i dagens tävling presenteras.
  • 17:15 - 18:30

    Post Connect - mingel och eftersnack

    Galaxen foajé

    Kalle Anrell Moderator spårval, Telekom idag

    Gabriel Nilsson Moderator spårval, Telekom idag

    Mats Stålbröst Moderator, Telekom idag

    Stanna kvar, connecta och mingla tillsammans med oss efter en inspirerande dag.

Talare

Spårval

Nate Nguyen

Affärsutvecklingschef, Capturi

Christoffer Lundström

Chef för kundservice inhouse på Telenor
Christoffer Lundström har tio års erfarenhet av kundservice, varav fem år inom reseindustrin, och är just nu ansvarig för att bygga upp Telenors interna kundserviceorganisation, samtidigt som han är a ...se mernsvarig för Ownits kundservice. ...se mindre

Emilie Loman

Serviceproffs, Wowservice
Emilie Loman är ett serviceproffs med över 20 års erfarenhet av kundservice, kundupplevelser och kommunikation. Hon utbildar, föreläser och skriver om service. Emilie driver Sveriges första podd om se ...se merrvice, Wowpodden, och är medförfattare till Servicehandboken - Inspiration till professionellt kundbemötande. Sedan 2016 driver hon Serviceproffsen Wowservice AB med visionen att höja statusen på serviceyrket. ...se mindre

Eric P. Stark

Verksamhetsutvecklare, Mölndals stad

Sofia Alexus

Vd, Kundo
Nyfiken och innovativ vd med fokus på tillväxt, talangutveckling och mångfald. Kommer från en bakgrund med en global industrijätte och två tech start-ups och har kallat Storbritannien, Frankrike och U ...se merSA (Silicon Valley och Boston) sitt hem. ...se mindre

Lina Bjelkmar

Vd, Indicate me

Tommy Ljunggren

Senior rådgivare och konsult inom telekom

Anna Engström

Produktansvarig, Safos, Försäkringskassan
Anna Engström är produktansvarig för Safos och har varit med på hela resan med Försäkringskassans egenutvecklade samarbetslösning.

Kenneth Edwall

It-arkitekt, Försäkringskassan
Kenneth Edwall är it-arkitekt på Försäkringskassan och arbetar med myndighetens egenutvecklade samarbetslösning Safos.

Magnus Bjureblad

Produktområdesansvarig Telekom, Västra Götalandsregionen
Magnus Bjureblad är produktområdesansvarig för telekom på Västra Götalandsregionen.

Christian Bohlin

IT-strateg, Västra Götalandsregionen
Christian Bohlin är it-Infrastrukturstrateg på avdelningen infrastruktur och cybersäkerhet hos Region Västragötaland.

Oskar Wilhelmsson

Data scientist, Kicks Group

Linda Moser

Senior Account Manager & Business Developer, Connectel

Anders Clarin

Vd, Hello Ebbot
Grundare och vd på Ebbot med en omfattande bakgrund inom telekombranschen och automation av kundservice. Under det senaste årtiondet har han varit med och utvecklat nya ai-modeller och samlat på sig e ...se merrfarenheter från hundratals framgångsrika chattbot-projekt. ...se mindre

Cheryll Aganda

Chief of Advisory and Insights Services, Transcom
With over 20 years of experience in the outsourcing and offshoring industry, Cheryll is a seasoned customer experience leader and process excellence specialist. She currently leads Transcom:s CX Advis ...se merory and Applied Insights services, leveraging her strong process engineering expertise to ensure the successful implementation of technology solutions. Her expertise and knowledge in COPC standards and her background in Machine Learning and Artificial Intelligence from MIT further enhance her ability to drive transformative CX initiatives. ...se mindre

Johan Wadenholt

Vd, Voxo

Rickard Janz

Product Marketing Manager, Puzzel

Kristoffer Nord

Digital Workplace Manager, Avoki
Kristoffer Nord är en av Sveriges ledande experter på smarta kontor och mötesteknik.

Anders Kasberg

Telefoni- och kontaktcenterexpert, Avoki

Angela Hägglund

Kundservicechef, Skellefteå kraft

David Scharfstein

Affärsområdeschef, Brilliant Future

Jimmy Ahlstrand

Chef för Corporate affairs och strategi på Telenor Sverige

Åsa Schwarz

It-säkerhetsexpert, Knowit.
Åsa Schwarz är expert på it-säkerhet och har arbetat på Knowit i mer än tio år. Dessutom sitter hon i styrelsen för Precise Biometrics och Enea

Fredrik Johansson

Tekniskt ansvarig på Palo Alto Networks i Sverige.
Fredrik Johansson är en erfaren it-ledare med ett förflutet på bland annat Check Point Software och Extreme Networks. Sedan 2020 är han tekniskt ansvarig på cybersäkerhetsjätten Palo Alto Networks i ...se mer Sverige. ...se mindre

Jakob Dahlner

CTO på Elon Group

Björn Forsén

Enablement program manager, Calabrio

Kent Sävåsen

Konsult, B3 Consulting
Kent Sävåsen är konsult på B3 Consulting och har lång erfarenhet av att upphandla telefoni- och kontaktcenterlösningar.

Kalle Anrell

Moderator spårval, Telekom idag
Kalle är moderator för ett av eftermiddagsspåren. Till vardags är Kalle chefredaktör för Kvalitetsmagasinet och förlagsredaktör på Pauser Media som bland annat ger ut Telekom idag.

Gabriel Nilsson

Moderator spårval, Telekom idag
Gabriel är moderator för ett av eftermiddagsspåren. Till vardags är Gabriel reporter för Telekom idag.

Huvudprogram

Magnus Leonhardt

Strategi- och innovationschef, Telias företagsaffär
Magnus Leonhardt är strategi- och innovationschef för Telias företagsaffär och en av Telekomsveriges vassaste framtidsspanare.

Niklas Olsson Hellström

Founder & Head Coach, Exobe
Niklas Olsson Hellström är grundare till företaget Exobe (tidigare Uclarity) som är experter på digitala samarbetslösningar.

Silvia Bakir

Kundservicedirektör, Tre
Silvia Bakir är kundservicedirektör på Tre sedan fyra år tillbaka och ingår också i operatörens ledningsgrupp.

Henrik Hammarström

Chef för B2B, Globalconnect Sverige
Henrik Hammarström har lång erfarenhet av telekombranschen och är sedan januari 2023 chef för B2B på Globalconnect.

Nader Kouri

Digital strateg och föreläsare.
Nader har en bakgrund som CIO, digital strateg och föreläsare. Numera driver han konsultbolaget Stratosphear AB.

Mats Stålbröst

Moderator, Telekom idag
Mats är moderator för dagen och är ansvarig för programmet. Till vardags är Mats chefredaktör för Telekom idag.

FAQ

Om Connect

Två gånger om året samlar vi ungefär 400 besökare på våra konferenser Connect, en av få oberoende mötesplatser i branschen. Programmet tas fram av redaktionen på Telekom idag och som besökare får du teoretiska och praktiska kunskaper för att utveckla dina möjligheter att skapa framtidens professionella kommunikation. Konferensen vänder sig till IT-chefer, ansvariga för kundtjänst eller som jobbar i telekombranschen.

Så fungerar spårvalen

Under eftermiddagen kan du välja fritt mellan tre spår att fördjupa dig inom. Välj mellan:

• Framtidens smarta samarbete
• Effektiva och värdeskapande kundmöten
• Modern teknik i kontaktcentret.

Varje spår har fem talare som ger dig koll på de senaste trenderna och bjuder på konkreta tips som kan hjälpa dig att utveckla verksamheten och maximera investeringarna i nya tekniklösningar. Du avgör själv vilka talarpass du vill gå på och kan växla mellan de olika spåren när som helst.

Hitta till konferensen

Connect24 den 25 april hålls på Quality Hotel Globe i Stockholm.

Adress: Arenaslingan 7, 121 77 Johanneshov

Tunnelbana: Ta gröna linjen nr 19 mot Hagsätra (från T-centralen). Gå av vid Globen T-banestation. Quality Hotel Globe ligger 700 m, ca 5 minuters promenad från hotellet.

Parkering: Parkering finns mot avgift i Tele2 Arenagaraget, beläget mitt emot hotellets huvudentré. Det finns också möjlighet att parkera i Globen Shopping som ligger bredvid hotellet.

Inför konferensen

När du har bokat in dig på konferensen kommer du få en bokningsbekräftelse, därefter kommer du få mer information skickad till närmare konferensen. Dagen innan konferensen kommer du att få en QR-kod skickad till dig som du visar upp vid registreringen.

Specialkost: Om du har behov av specialkost under dagen anmäler du det via en länk som finns med i utskicket inför konferensen. 

Efter konferensen

Efter konferensen kommer du få en dokumentation skickad till dig med alla presentationer. I samband med det får du även en utvärdering skickad till dig.

Boende

Om du har behov av boende under konferensen kan vi erbjuda 12% rabatt på Quality Hotel Globe och 10% rabatt på Strawberry Hotels andra hotell. Kontakta oss på event@pausermedia.se för information om hur du går till väga för att nyttja rabatten.

Kontakt

Har du frågor eller vill få hjälp med din bokning är du välkommen att kontakta eventavdelningen på event@pausermedia.se eller 08-517 955 30.

Är du intresserad av att bli partner till Connect24? Välkommen att kontakta Lars Schön på lars.s@pausermedia.se eller 08-517 955 89.

Premium Partner

Intresserad av att bli partner?

Visa mer

Två gånger om året samlar vi ungefär 400 besökare på våra konferenser Connect, en av få oberoende mötesplatser i branschen. Om du är intresserad av att bli partner till Connect24 och vill veta mer om våra partnerpaket, välkommen att kontakta oss. 

Lars Schön
lars.s@pausermedia.se
08-517 955 89