Framtidens kommunikationslösningar för medarbetare och kunder
Teknikutvecklingen har gett oss fantastiska möjligheter att kommunicera och samarbeta mer effektivt, men det är samtidigt utmanande att välja rätt. Vad ska man tänka på när man väljer molntjänst eller nätverkslösning? Hur väljer man en samarbetsplattform eller telefonilösning som är framtidssäker och passar just er verksamhet? Var med på en inspirerande heldag som ger dig kunskapen som behövs för att välja rätt verktyg och ta din verksamhet in i framtiden. På mässgolvet finns det möjlighet att träffa 20 utställare.
Telekom idag | Connect24
Plats | Quality Hotel Globe i Stockholm |
Tid | 25 april 2024, 08:50 - 19:00 |
Pris | 7990:- exklusive moms |

Den 25 april bjuder Telekom idag in till konferensen Connect24, mötesplatsen för dig som vill hänga med i utvecklingen av moderna samarbetsverktyg och kommunikationsplattformar.
Inspirerande förmiddag
Fyra föreläsare ger sitt perspektiv på framtidens kommunikation, kundmöte och samarbetsverktyg med fokus på ai-utvecklingen, teknik och säkerhet.
Fördjupande eftermiddag med fyra spårval
Under eftermiddagen kan du välja fritt mellan fyra spår att fördjupa dig inom. Välj mellan Samarbete, Kontoret, Kundmötet eller Ledarskap och analys. Varje spår bjuder på fem talare som ger dig koll på de senaste trenderna och konkreta tips som kan hjälpa dig att utveckla verksamheten och maximera investeringarna i nya tekniklösningar.
Program
-
08:00 - 08:50
Registrering och frukost
Innan programmet startar är du välkommen att registrera dig. Vi bjuder också på en frukostmacka och kaffe och te. -
08:50 - 09:00
Välkommen!
Telekom idags chefredaktör Mats Stålbröst, som är dagens moderator, inleder programmet tillsammans med övriga moderatorer. TalareKalle Anrell
Chefredaktör, KvalitetsmagasinetKalle är moderator för ett av eftermiddagsspåren.Gabriel Nilsson
Reporter, Telekom idagGabriel är moderator för ett av eftermiddagsspåren.Mats Stålbröst
Chefredaktör, Telekom idagMats är moderator för dagen och är ansvarig för programmet. -
09:00 - 10:20
Pass 1: Framtidsspaningar om kommunikation och kundmöte
-
09:00
Framtidens professionella kommunikation
-
09:45
Så skapar vi framtidens medborgarmöte i Landskrona
Rickard Henningsson berättar om hur Landskrona löpande begränsar onödig efterfrågan, stärker medarbetarkraften och hur man blev en naturlig del av verksamheternas olika utvecklingsprojekt genom AI-analys och kvalitetsmätning på uppdragsnivå. TalareRickard Henningsson
Enhetschef, kontaktcenter Landskrona -
10:20 - 10:30
Presentation av utställarna
-
10:30 - 10:55
Förmiddagspaus med kaffe och mingel
Fyll på med kaffe och fika medan du minglar med besökare och utställare. Passa också på att tävla i dagens tävling! -
10:55 - 11:55
Pass 2: Framtidsspaningar om moderna samarbetslösningar
-
10:55
Framtidens kontor och mötesrum
-
11:55 - 12:00
Genomgång av eftermiddagens spårval
Moderatorerna berättar om eftermiddagens föreläsningar på de fyra olika spårvalen. -
12:00 - 13:00
Lunchpaus i utställningen med mingel
Nu är det dags att fylla på med lite lunch från restaurangen på Quality Hotel Globe. Maten serveras i anslutning till utställningen. Chansen finns fortfarande att vara med i vår tävling. -
13:00 - 16:10
Tema: framtidens kundmöte
-
13:00
Kicks generativa ai-bot svarar på kundernas frågor
Kicks Beauty Bot är en egenutvecklad, smart sökmotor som bygger på ChatGPT och som kan besvara kundernas frågor. Kicks experter berättar om vilka resultat man hittills sett och hur framtiden för tekniken ser ut. -
14:00
Talarpunkt från sponsor: Calabrio
-
13:00 - 16:10
Tema: framtidens ledarskap och analys i kontaktcentret
-
Så bygger Telenor en hybrid kundservice
Christoffer Lundström berättar om operatörens resa från en helt outsourcad kundservice till en hybridlösning och vilka drivkrafter som ligger bakom beslutet. TalareChristoffer Lundström
Chef för kundservice inhouse på Telenor -
13:30
Så leder du kundservice effektivt
Pernilla Klarqvist leder en kundserviceavdelning med 250 medarbetare på Resurs Bank och har 15 års erfarenhet av ledarskap. Hon kommer att berätta om hur man leder arbetet i kundservice för att öka effektiviteten och engagera medarbetarna. TalarePernilla Klarqvist
Kundservicechef, Resurs Bank -
14:00
Talarpunkt från sponsor: Voxo
-
13:00 - 16:10
Tema: framtidens samarbete
-
13:00 - 16:10
Tema: framtidens kontor
-
16:50 - 16:55
Summering och prisutdelning
Dagen sammanfattas från scenen och vinnarna i dagens tävling presenteras. -
16:55 - 18:30
Post Connect - quiz, mingel och eftersnack