Telekom idag

Connect24

En heldag med inspiration och fördjupning
25 april 2024
Quality Hotel Globe i Stockholm

Framtidens kommunikationslösningar för medarbetare och kunder

Teknikutvecklingen har gett oss fantastiska möjligheter att kommunicera och samarbeta mer effektivt, men det är samtidigt utmanande att välja rätt. Vad ska man tänka på när man väljer molntjänst eller nätverkslösning? Hur väljer man en samarbetsplattform eller telefonilösning som är framtidssäker och passar just er verksamhet? Var med på en inspirerande heldag som ger dig kunskapen som behövs för att välja rätt verktyg och ta din verksamhet in i framtiden. På mässgolvet finns det möjlighet att träffa 20 utställare.

Telekom idag | Connect24

Plats Quality Hotel Globe i Stockholm
Tid 25 april 2024, 08:50 - 19:00
Pris 7990:- exklusive moms
connect contact center

Den 25 april bjuder Telekom idag in till konferensen Connect24, mötesplatsen för dig som vill hänga med i utvecklingen av moderna samarbetsverktyg och kommunikationsplattformar.

Inspirerande förmiddag

Fyra föreläsare ger sitt perspektiv på framtidens kommunikation, kundmöte och samarbetsverktyg med fokus på ai-utvecklingen, teknik och säkerhet.

Fördjupande eftermiddag med fyra spårval

Under eftermiddagen kan du välja fritt mellan fyra spår att fördjupa dig inom. Välj mellan Samarbete, Kontoret, Kundmötet eller Ledarskap och analys. Varje spår bjuder på fem talare som ger dig koll på de senaste trenderna och konkreta tips som kan hjälpa dig att utveckla verksamheten och maximera investeringarna i nya tekniklösningar.

Program

Fäll ut alla
  • 08:00 - 08:50

    Registrering och frukost

    Innan programmet startar är du välkommen att registrera dig. Vi bjuder också på en frukostmacka och kaffe och te.
  • 08:50 - 09:00

    Välkommen!

    Telekom idags chefredaktör Mats Stålbröst, som är dagens moderator, inleder programmet tillsammans med övriga moderatorer. Talare

    Kalle Anrell

    Chefredaktör, Kvalitetsmagasinet
    Kalle är moderator för ett av eftermiddagsspåren.

    Gabriel Nilsson

    Reporter, Telekom idag
    Gabriel är moderator för ett av eftermiddagsspåren.

    Mats Stålbröst

    Chefredaktör, Telekom idag
    Mats är moderator för dagen och är ansvarig för programmet.
  • 09:00 - 10:20

    Pass 1: Framtidsspaningar om kommunikation och kundmöte

  • 09:00

    Framtidens professionella kommunikation

  • 09:45

    Så skapar vi framtidens medborgarmöte i Landskrona

    Rickard Henningsson berättar om hur Landskrona löpande begränsar onödig efterfrågan, stärker medarbetarkraften och hur man blev en naturlig del av verksamheternas olika utvecklingsprojekt genom AI-analys och kvalitetsmätning på uppdragsnivå. Talare

    Rickard Henningsson

    Enhetschef, kontaktcenter Landskrona
  • 10:20 - 10:30

    Presentation av utställarna

  • 10:30 - 10:55

    Förmiddagspaus med kaffe och mingel

    Fyll på med kaffe och fika medan du minglar med besökare och utställare. Passa också på att tävla i dagens tävling!
  • 10:55 - 11:55

    Pass 2: Framtidsspaningar om moderna samarbetslösningar

  • 10:55

    Framtidens kontor och mötesrum

  • 11:55 - 12:00

    Genomgång av eftermiddagens spårval

    Moderatorerna berättar om eftermiddagens föreläsningar på de fyra olika spårvalen.
  • 12:00 - 13:00

    Lunchpaus i utställningen med mingel

    Nu är det dags att fylla på med lite lunch från restaurangen på Quality Hotel Globe. Maten serveras i anslutning till utställningen. Chansen finns fortfarande att vara med i vår tävling.
  • 13:00 - 16:10

    Tema: framtidens kundmöte

  • 13:00

    Kicks generativa ai-bot svarar på kundernas frågor

    Kicks Beauty Bot är en egenutvecklad, smart sökmotor som bygger på ChatGPT och som kan besvara kundernas frågor. Kicks experter berättar om vilka resultat man hittills sett och hur framtiden för tekniken ser ut.
  • 14:00

    Talarpunkt från sponsor: Calabrio

  • 13:00 - 16:10

    Tema: framtidens ledarskap och analys i kontaktcentret

  • Så bygger Telenor en hybrid kundservice

    Christoffer Lundström berättar om operatörens resa från en helt outsourcad kundservice till en hybridlösning och vilka drivkrafter som ligger bakom beslutet. Talare

    Christoffer Lundström

    Chef för kundservice inhouse på Telenor
  • 13:30

    Så leder du kundservice effektivt

    Pernilla Klarqvist leder en kundserviceavdelning med 250 medarbetare på Resurs Bank och har 15 års erfarenhet av ledarskap. Hon kommer att berätta om hur man leder arbetet i kundservice för att öka effektiviteten och engagera medarbetarna. Talare

    Pernilla Klarqvist

    Kundservicechef, Resurs Bank
  • 14:00

    Talarpunkt från sponsor: Voxo

  • 13:00 - 16:10

    Tema: framtidens samarbete

  • 13:00 - 16:10

    Tema: framtidens kontor

  • 16:50 - 16:55

    Summering och prisutdelning

    Dagen sammanfattas från scenen och vinnarna i dagens tävling presenteras.
  • 16:55 - 18:30

    Post Connect - quiz, mingel och eftersnack

Talare

Magnus Leonhardt

Strategi- och innovationschef, Telias företagsaffär

Niklas Olsson Hellström

Founder & Head Coach, Exobe

Rickard Henningsson

Enhetschef, kontaktcenter Landskrona

Pernilla Klarqvist

Kundservicechef, Resurs Bank

Christoffer Lundström

Chef för kundservice inhouse på Telenor

Mikael Lundman

Vd, Proptivity

Lina Bjelkmar

Vd, Indicate me

Oskar Wilhelmsson

Data scientist, Kicks Group

Kalle Anrell

Chefredaktör, Kvalitetsmagasinet

Gabriel Nilsson

Reporter, Telekom idag

Mats Stålbröst

Chefredaktör, Telekom idag

Connect24

anordnas av Telekom idag