Goexcellent får pris för komplext kontaktcenter

Kontaktcenter Kundservicebolaget Goexcellent har gjort en av de mest komplexa installationerna av Incontact-plattformen, anser leverantör som uppmärksammar det hela med priset Mojo.

Goexcellent får pris för komplext kontaktcenter

Per Vålvik, md på Goexcellent IT Services, fick ta emot priset i kategorin Techinnovation vid Incontacts användarkonferens ICUC i Orlando, Florida. Så här lyder Juryns motivering:

goexcellentpris

”Europabaserade Goexcellent har skickligt levererat av en av de mest komplexa installationer som någonsin gjort av Incontact-plattformen. Denna lösning hanterar alla typer av kundinteraktioner och ger möjlighet till verklig omnikanal-hantering. Medarbetarna arbetar i en frontend-applikation som är integrerad med crm-systemet. Detta möjliggör aktuell och detaljerad information till deras medarbetare om kunden, genom hela kundresan, och tillhandahåller överlägsen kontaktcenter rapportering för styrning och uppföljning!”

– I och med partnerskapet med Incontact kan Goexcellent erbjuda en marknadsledande, äkta cloud-plattform till våra outsourcingskunder och som ett kraftfullt erbjudande till kontaktcenter-marknaden. I konsumentens tidsålder är det kritiskt för oss att på ett effektivt sätt hantera omnikanal interaktioner och att ha kontroll på varje enskild kundinteraktion, säger Per Vålvik i en kommentar.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv om aktuell teknik.