Goexcellent höjer kvalitetsribban

Leveransen av kundservicetjänsterna till fler av företagets uppdragsgivare har kvalitetscertifierats.

Goexcellent var tidigt ute med att börja använda certifiering av sina kunduppdrag enligt den internationella standarden copc. Redan 2005 gick företaget igenom sina första två certifieringar för leveransen av kundtjänst åt två stora multinationella företag, vilka sedan reviderats årligen. Nu har de kunnat lägga ytterligare ett certifikat till samlingen. Denna gång är det ett team som arbetar med att agera kundtjänst åt flera olika företag samtidigt.

– Vi är mycket stolta över att kunna visa att vi levererar service i världsklass. Certifieringen är ett bevis på att vi arbetar aktivt och målmedvetet med att säkra en hög nivå av kvalité och service enligt internationell standard, säger Terje Andreassen”, vd på Goexcellent.

Senaste artiklarna

Hämtar fler artiklar
Till startsidan
Telekom idag

Telekom idag Premium

Nyhetstjänsten för dig som jobbar med professionell kommunikation. Nu med nya nischade nyhetsbrev för ditt intresseområde och utbildnings-tv.